ساعت:

7:53 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

در اولین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر صورت گرفت:

در اولین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر صورت گرفت:افتتاح پروژه روشنایی کوهستان پارک شیرکوه

طی مراسمی که امشب در جوار مزار شهدای گمنام شیرکوه شیروان با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد پروژه روشنایی کوهستان پارک شیرکوه به بهره برداری رسید

شهردار شیروان در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: پروژه روشنایی کوهستان پارک شیرکوه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با مصوبه شورای محترم اسلامی شهر شیروان از محل اعتبارات داخلی امشب به بهره برداری رسید.

 

دکتر شاهرخی افزود: این پروژه به طول ۲۸۰۰ متر و با ۸۶ عدد پایه چراغ و ۹۶ سرچراغی LED توسط پیمانکار با رعایت استاندارد افتتاح شد.

روشن عضو شورای اسلامی شهر شیروان‌ نیز در این مراسم با بیان‌ اینکه تجهیز و توسعه فضاهای گردشگری شهر از اولویت های شهرداری است، اظهار کرد: پروژه روشنایی مسیر بالای شیرکوه یکی از نیازهای مهم این منطقه بود که با مصوبه شورای اسلامی شهر و اقدامات شهرداری امروز به بهره برداری رسید و جلوه خاصی به کوهستان پارک شیرکوه بخشید.

 

اسکندریان نایب رییس شورای اسلامی شهر شیروان نیز در حاشیه این مراسم تاکید کرد: با افتتاح پروژه روشنایی کوهستان پارک شیرکوه ، قطعا بر تعداد کوهنوردان و گردشگران افزوده خواهد شد و خطرات فیزیکی رفع و امنیت مسیر بیشتر خواهد شد.