ساعت:

2:26 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

در نشست شورای معاونان شهرداری شیروان تاکید شد: آیین افتتاحیه دوازده پروژه باید در حد و اندازه نام بزرگ شیروان و مردم آن باشد

مهندس احمدی شهردار شیروان در این نشست با تاکید بر این مطلب که به اتمام رسیدن دوازده پروژه نشانگر همت بلند و تلاش مستمر مجموعه شهرداری است، از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر از خود و این مجموعه تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان، امروز دو شنبه نشست شورای معاونان این شهرداری در حضور محمدزاده قانعی رییس پارلمان شهری و مهندس احمدی شهردار شیروان برگزار شد.

? در این نشست محمدزاده قانعی در سخنانی با تجلیل از مهندس احمدی و مجموعه شهرداری شیروان بخاطر آماده کردن دوازده پروژه جهت افتتاح در دهه فجر این اقدام را کاری بزرگ توصیف کرد و گفت : بی تردید آماده شدن این پروژه ها نشان از کار و تلاش شبانه روزی شهردار محترم و همکاران ساعی ایشان دارد.

? وی با تاکید بر این مطلب که پروژه های دوازده گانه، گامی بلند برای تحقق توسعه شیروان است افزود : امیدوارم با برنامه ریزی درست آیین افتتاحیه پروژه ها ، کار عظیم شما در آماده کردن این پروژه ها تکمیل شود.

? به گزارش خبرنگار ما مهندس احمدی نیز طی سخنانی با تجلیل از همکاران خود در مجموعه شهرداری بخاطر همت بلندی که بخرج دادند تا دوازده پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن آماده بهره برداری شود گفت : بی گمان حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر در انجام این کار بزرگ تاثیری بسزا داشته و بنده اینجا نیز از فرد فرد این بزرگواران تشکر می کنم.

?وی آنگاه به ضرورت برنامه ریزی برای افتتاح این پروژه ها اشاره کرد و افزود : در تمام این چهار ماه که در خدمت شما هستم ، مدام بر ضرورت برنامه ریزی تاکید کردم زیرا ایمان راسخ دارم بدون برنامه ریزی درست و اصولی هیچ کار و تلاشی به ثمر نمی نشیند، بنابراین از فرد فرد شما می خواهم با تدوین برنامه ای درست و دقیق کاری کنید که آیین افتتاحیه پروژه ها به بهترین شکل ممکن برگزار گردد.

? شهردار شیروان آنگاه ضمن بیان این مطلب که آیین افتتاحیه باید در حد و اندازه نام شیروان بزرگ و مردم بزرگوار این شهر باشد، دستورالعمل این افتتاحیه را به معاونان خود ابلاغ کرد.