ساعت:

4:55 ق.ظ

تاریخ:

8 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

در پی اجرای عملیات عمرانی سامان دهی ورودی غربی شیروان انجام شد/تجلیل جمعی از کسبه و مالکان از شهردار شیروان

?عوض زاده- جمعی از کسبه و مالکان محدوده ورودی غربی شیروان، در پی آغاز عملیات سامان دهی و اجرای طرح ورودی غربی این شهر، روز گذشته با حضور در دفتر شهردار شیروان از وی و رئیس شورای اسلامی این شهر تقدیر و تجلیل کردند.

?در این دیدار که آقای «محمد محمدزاده قانعی» رئیس شورا و مهندس «مسعود الهی» معاون فنی و زیربنایی شهرداری شیروان نیز حضور داشتند، به پاس زحمات اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس «عین ا… احمدی» شهردار شیروان در اجرای طرح ورودی غربی، توسط جمعی از کسبه و مالکان این محدوده تجلیل صورت گرفت و تقدیرنامه هایی به شهردار و رئیس شورا تقدیم شد.

?در بخشی از متن این تقدیر نامه ها آمده است: بدینوسیله از زحمات بی شائبه شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان اداره عمران شهرداری شیروان در خصوص آغاز اجرای طرح ورودی غربی شهر بعد از میدان امام علی(ع) به سمت بجنورد، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم.
به گزارش خبرنگار ما، سامان دهی و زیباسازی ورودی های شیروان که سالانه پذیرای مسافران و زائران زیادی است یکی از مطالبات مهم شهروندان و رسانه ها طی سال های اخیر بود که مورد غفلت واقع شده بود.

?در همین خصوص، شهردار شیروان در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به این که ورودی های هر شهر به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای کالبدی و هویتی آن شهر شناخته می شود اظهار کرد: سامان دهی، زیباسازی و تامین امنیت تردد در ورودی های شهر به ویژه در بخش غربی شیروان یکی از مطالبات شهروندان عزیز بود که با وجود محدودیت های مالی در اولویت کار ما قرار گرفت.

?مهندس «عین ا… احمدی» با بیان این که در فاز اول این پروژه، اجرای آیلند، تامین نور و ایجاد فضای سبز پروژه در دست اجراست، تصریح کرد: در فاز دوم نیز ساخت میدان، طراحی و نصب المان هایی با هویت بومی و محلی، توسعه فضای سبز و سامان دهی معبر کندرو اجرایی خواهد شد.

?وی با اشاره به اهمیت ورودی ها به عنوان روایتگر ظرفیت هر شهر به لحاظ جذب مسافر و معرفی توانمندی های هر شهر تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد بلبشویی را که هم اکنون در ورودی شهر وجود دارد در کمترین زمان رفع و پروژه ای را در شأن شیروان به عنوان شهری در کریدور گذر سالانه بیش از 20 میلیون زائر، مسافر و گردشگر اجرا کنیم.

?مهندس «احمدی» در پاسخ به این سوال که آیا اجرای پروژه تا عید نوروز به پایان خواهد رسید، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای کار که فقط چیزی حدود 3 هکتار آیلند و فضای سبز دارد سعی خواهیم کرد بخشی از فاز اول را تا پیش از نوروز به پایان برسانیم و این گونه به استقبال مسافران برویم. وی با اشاره به این که کیفیت کار را فدای سرعت در اجرای پروژه نخواهیم کرد، افزود: با این حال تلاش تمام همکاران ما این است که چه در اجرای ورودی غربی و چه در اجرای برنامه های استقبال از بهار، سنگ تمام بگذاریم و شیروان را به نوعی گلباران کنیم.