ساعت:

2:35 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

دیداری برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسمات نیمه شعبان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، صبح امروز مهندس احمدی شهردار شیروان، در محل دفتر خود ، پذیرای هیئت امنای مساجد سطح شهر بودند.

?در این دیدار که محمد محمد زاده قانعی رییس شورای اسلامی شهر نیز حضور داشت ، در ابتدا رییس شورای اسلامی شهر شیروان ، ضمن خوش امد و تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد : با توجه به نزدیک شدن به این روز خجسته، امسال بایستی نیمه شعبان متفاوتی را در سطح شهر داشته باشیم و جشن های خیابانی در تمامی مناطق برگزار شود.

?در ادامه مهندس احمدی شهردار شیروان نیز ضمن تبریک این اعیاد و ابراز خرسندی از اینکه در جمع بزرگان و معتمدین شهر هست ، بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ، مردم از ابتدای انقلاب برای رفع مشکلاتشان به مساجد مراجعه می کردند و ما هم این رویه را ادامه دادیم ، بطوریکه ملاقات های عمومی مان را با محوریت مساجد شهر برگزار می کنیم .

?مدیریت شهری شیروان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بایستی تقویمی را تنظیم کنیم، از کلیه مناسبت های ملی و مذهبی و این تقویم در اختیار مساجد سطح شهر قرار بگیرد ، تا در تمامی مراسمات ، همکاری چند جانبه صورت بگیرد.

?وی همچنین ادامه داد: شهرداری شیروان، این ظرفیت را دارد ، که در تمامی مراسمات از جمله نیمه شعبان، هر کمکی لازم باشه انجام دهد ، تا این مراسمات به بهترین نحو برگزار شود.

?در پایان شهردار شیروان ، از تمامی شهروندان و کسبه دعوت کرد، تا با آذین بندی منازل و مغازه های خود با نصب بنر و پرچم و چراغ و همچنین کاشت گل و گیاه به استقبال نیمه شعبان و بهار برویم.

?گفتنی است در ادامه هر یک از هییت امنا به ایراد سخن پرداخته و پیشنهاداتی ارائه دادند.

? ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۰