ساعت:

6:58 ب.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

دیدار با معاون عمران و توسعه وزیر کشور

صبح روز یکشنبه مهندس احمدی شهردار شیروان همراه با دکتر جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و محمدزاده قانعی رییس شورای اسلامی شهر شیروان و شهرداران دو شهر دیگر با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان صبح امروز دکتر جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همراه با مهندس احمدی و محمدزاده قانعی شهردار و رییس شورای اسلامی این شهر و شهرداران زیارت و خانلق با حضور در دفتر دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با ایشان دیدار و پیرامون پروژه های عمرانی این شهر به گفت و گو پرداختند.

این گزارش حاکی است در این دیدار پس از سخنان دکتر جدی پیرامون لزوم حمایت از شهرداری های شهرستان شیروان جهت تسریع در روند تحقق توسعه پایدار این شهرها ، مهندس احمدی نیز طی گزارشی پیرامون پروژه های عمرانی شهرداری شیروان و ضرورت حمایت مقامات کشوری خواستار اختصاص بودجه ای در همین ارتباط شد.

در این دیدار رییس پارلمان شهری شیروان هم ضمن سخنانی از ضرورت توجه بیشتر به شهرستان شیروان سخن گفت و حمایت از پروژه های عمرانی این شهر را امری حتمی و قطعی عنوان کرد تا از این طریق شیروان راه توسعه را سریع تر طی نماید.

به گزارش خبرنگار ما در این دیدار دکتر مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور نیز طی سخنانی از اراده وزارت کشور و این معاونت جهت کمک به شهرهای در حال توسعه گفت و از اقدامات مفید و موثر مهندس احمدی شهردار شیروان تقدیر کرد.

دکتر جمالی نژاد در سخنان خود با اشاره به برنامه های منسجم و هدفمند مهندس احمدی که رویکردی مناسب به صنعت گردشگری دارند افزود : بنده شخصا تلاش های شهردار محترم شیروان جهت جذب سرمایه گذار را رصد و پیگیری کردم و به همین جهت لازم می دانم از ایشان به همین دلیل هم تشکر کنم.

معاون وزیر کشور در پایان سخنان خود بار دیگر حمایت از شهرداری های شهرهای در حال توسعه را مورد تاکید قرار داد و جهت کمک به شهرداری شیروان برای هر نوع همکاری و نیز اختصاص تسهیلات و تجهیزات لازم قول مساعد داد.

شایان گفتن است که طی چند روز گذشته در راستای جذب بودجه دولتی برای طرح توسعه ای برای تفصیلی و جامع و همچنین تخصیص اعتبار برای توسعه فضای سبز ، تخصیص اعتبار برای هوشمند سازی ، تخصیص اعتبار برای طرح های موضعی و موضوعی ، پردیس سینمایی و ماشین آلات و افزایش تراکم مکاتباتی با امضای دکتر جدی ، مهندس احمدی و محمد زاده قانعی با دکتر مهدی جمالی نژاد و برخی دیگر از مقامات کشوری انجام شد و این دیدار هم در همین ارتباط انجام گردیده است.