ساعت:

5:14 ب.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

دیدار شخصیت های ورزشی با شهردار شیروان

مهندس احمدی با تاکید بر اهمیت ورزش و تاثیر آن در سلامت فرد و جامعه از حمایت شهرداری از برنامه هایی سخن گفت که ورزش همگانی را در شیروان به واقع همگانی کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، بعدازظهر امروز ، رئیس اداره ورزش و جوانان همراه با روسای هیات های ورزشی و پیشکسوتان ورزش با شهردار شیروان دیدار کردند.

در این دیدار که رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر شیروان ، هم حضور داشت، دیدار کنندگان با تبریک به مهندس احمدی ، گزارشی از ورزش این شهر و هیات های ورزشی ارائه کردند.

آقای جواد اسماعیل زاده رئیس کمیسیون ورزش پارلمان شهری نیز ، طی سخنانی با اشاره به این مطلب که شیروان ، ورزشکاران بزرگی تقدیم جامعه ورزشی کشور و حتی آسیا کرده است ، از آمادگی شورا برای حمایت از برنامه های ورزشی سخن به میان آورد.

به گزارش خبرنگار ما آنگاه ، شهردار شیروان با تبریک هفته تربیت بدنی و تشکر از میهمانان خود ، اهمیت ورزش را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه شهرداری از هر طرح و برنامه ای که ورزش شیروان و خاصه ورزشهای همگانی را ترویج کند حمایت می کند گفت : کارهای بزرگی میتوان در عرصه ورزش انجام داد اما پیش نیاز این کارها همدلی و هم افزایی خانواده ورزش و مدیریت شهری است.

شایان گفتن است در این نشست به مسائلی مانند احداث جاده سلامت ، بهره مندی از مربیان ورزشی در ورزش های صبحگاهی و برگزاری روزی تحت عنوان روز بدون خودرو پرداخته شد و در انتها دیدار کنندگان با اهدای تابلویی از شهردار شیروان بخاطر نگاه سازنده و ارزشمندش به ورزش و ورزشکاران تجلیل کردند.