ساعت:

5:26 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

دیدار صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با رئیس شورای عالی استانها

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان : روز گذشته اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیروان در نشستی صمیمی مهمان بصیری پور رئیس شورای عالی استان ها بودنند.


 

ارونقی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر و عضو سابق شورای عالی استان ها در در ابتدای ضمن تبریک به دکتر بصیری پور برای انتخاب شایسته شان به ریاست شورای عالی استان ها و عرض خسته نباشد با بیان اینکه شورا ها مظهر دموکراسی در کشور اندبیان داشت پشتیبانی فکری عقول و نظارت را دو وظیفه مهم شورای عالی استان های کشوردانست وی ادامه داد با سوابقی که از آقای بصیری پور مشاهده می شود امید داریم شورای عالی در این مسیر به طور احسن حرکت نماید ارونقی در پایان برای توفیق روز افزون آقای بصیری پور دعا کردنند.


 

عباس کاظمی دیگر عضو شورای اسلامی شهر و نماینده خراسان شمالی در شورای عالی استانها نیز با تبریک مجدد این انتخاب شایسته عنوان کرد ما از گذشته های دور با سوابق دکتر بصیری پور اشنا هستیم کاظمی ادامه داد انتخاب دکتر بصیری پور در شورای عالی استان ها به عنوان ریاست این شورا باعث خوشحالی ما شد و ما همچون گذشته آمادگی خود را برای رسیدن به اهداف عالی نظام همراه با بزرگانی چون دکتر بصیری پور را اعلام می داریم.

 

بصیری پور رئیس شورای عالی استان ها نیز ضمن خوش آمد گوی به ارکان مدیریت شهری از این اقدام تشکر کرد وی در ادامه داد تمام تلاش ما براین است تا بتوانیم رابطه بین شوراهای شهر و شهرداری‌ها  را در جهت هرچه بهتر خدمت‌رسانی به مردم و به‌خصوص محرومین افزایش دهیم. وی افزود خوشبختانه در میان شوراهای شهر و شورای شهر شیروان رابطه بسیار خوبی با شهردار مربوطه شهر خود دارد که این خود مورد بسیار خوب و حائز اهمیتی است.
وی تأکید کرد: اگر در سراسر کشور رابطه بین شورای شهر و شهرداری‌ها مستحکم باشد می‌توان به‌خوبی جهت رفع مشکلات و معضلات پیش روی مردم قدم برداشت.


بصیری پور خاطرنشان کرد: هرچقدر رابطه بین شوراها و شهرداری بهتر شود کارها و پروژه‌های شهری سرعت بیشتری به خود می‌گیرند و پیشرفت‌ها مناسب‌تر می‌شود.