ساعت:

12:56 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

دیدار گرم و صمیمانه شهردار با کسبه شهر

مهندس عین الله احمدی شهردار شیروان ، امروز در دیداری گرم و صمیمانه با کسبه طرف قرار داد با این شهرداری در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، مهندس احمدی امروز طی دیداری با کسبه طرف قرار داد با این شهرداری در فضایی گرم و صمیمانه با آنها به گفت و گو پرداخت.

شهردار شیروان در این نشست پس از استماع نظرات ، پیشنهادات و نیز مشکلات کسبه مذکور، طی سخنانی با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار امیدواری کرد که در سایه همدلی و هم اندیشی تمامی این مشکلات بر طرف شوند .

وی با تاکید بر این مطلب که شهرداری تمام تلاش خود را صرف رونق افزایی کسب و کار اصناف مختلف می کند ، افزود : یکی از عوامل موثر در تحقق توسعه شهر رونق بازار و شکوفایی اقتصاد است ، پس تردید نکنید که خادمان شما در شهرداری آرزومند رونق کسب و کار شما هستند

شهردار شیروان در پایان مشکلات اقتصادی جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود : امیدوارم رعایت حال مردم را بکنیم و با انصاف و مدارای خود در کسب و کار زمینه افزایش لطف پروردگار و برکت کار را فراهم آوریم ، چرا که امروزه هیچ کاری ارزشمندتر از رعایت حال مردم نیست.

لازم به ذکر است که مهندس احمدی امروز با حضور در دفتر مرکزی تاکسی بیسیم با مدیریت و کارکنان آن به گفت و‌ گو پرداخت و ضمن استماع نظرات و مشکلات آنها با اشاره به اهمیت حمل و نقل شهری اظهار امیدواری کرد، سیستم تاکسی بیسیم با پشت سرگذاردن مشکلات موجود بیش از پیش در خدمت مردم و ناوگان حمل و نقل شهری باشد