ساعت:

3:47 ب.ظ

تاریخ:

4 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

رئیس آ تش نشانی شیروان : در 6 ماهه نخست امسال 730 حادثه در شیروان رخ داد.

رئیس آتش نشانی شیروان : در 6 ماهه نخست امسال 730 حادثه در شیروان رخ داد.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان

جعفر حیدری رئیس سازمان آتش نشانی شیروان گفت: طی 6 ماهه نخست امسال در این شهر 730 حادثه رخ داده است که از این میزان 5 نفر مرد در حادثه های مذکور فوت کرده اند  وی تعداد مصدومین را 62 نفر ذکر کرد.

رئیس آتش نشانی شیروان از آموزش ایمنی و اطفا حریق در مدارس به میزان 2040 نفر ساعت خبر داد این مسئول در آتش نشانی  شیروان گفت 41 درخواست  در خصوص پیگیری لازم خرید تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی صورت گرفته است.

بگفته وی در طول این مدت 373 مورد بازدید ایمنی از اماکن جهت تایید موافقت اصولی ، ساختمانی و پایانکار توسط کارشناسان و بازرسان این مرکز انجام شده و 7 مورد صدور گزارش آتش سوزی و پاسخ نامه های دادگستری – بیمه – آگهی بوده است . حیدری از بازدید 350 نفر دانش آموز مهدکودکها و مدارس از آتش نشانی خبر داد و گفت 3 مورد تست آمادگی جسمانی برای توان پرسنل و 6 مورد جلسه هم اندیشی برگزار شده است.

وی مهم ترین فعالیت این مرکز را تعمیر خودرو ها – خرید تشک خواب – نصب دوربین مداربسته- اعزام پرسنل به کلاس های کارشناسی علت یابی حریق – اعزام پرسنل جهت آشنایی با خطرات گاز آمونیاک و …. ذکر کرد. رئیس آتش نشانی شهر شیروان اضافه کرد قریب به 60 نفر پرسنل اداری و عملیاتی بصورت سه شیفت در سه ایستگاه آتش نشانی به مردم ارائه خدمات می دهند .