ساعت:

1:02 ب.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

رئیس اداره فرهنگی شهرداری شیروان مطرح کرد: استقبال از کلاس‌های اوقات فراغت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: سید احمد اکبرپور در نشست با مسئولان فرهنگی اظهار کرد: در مجموع 330 نفر اعم از برادر و خواهر در کلاس‌های اوقات فراغت اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان شرکت دارند.


 

وی افزود: این تعداد از کلاس‌های اوقات فراغت، خانه فرهنگ و مرکز توسعه کارآفرینی و مهارت‌آموزی شهرداری شیروان استفاده می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان تصریح کرد: این کلاس‌ها در قالب آموزش مهارت‌های کارآفرینی مهارت‌های فنی و آموزش شهروندی شامل قلم‌زنی روی و مس، گوهرتراشی، جواهرسازی، خیاطی دوخت چرم، آشپزی، شیرینی‌پزی، سفره‌آرایی، عملیات امداد و نجات، تابلو فرش، مهارت زندگی، گلسازی، طراحی روی لباس و روباتیک است.

 

 

وی بیان داشت: همچنین معرق، کارآفرینی، گلیم‌بافی، زبان، قرآن اعم از حفظ و روان‌خوانی، رنگ و روغن از دیگر رشته‌های اوقاف فراغت شهرداری شیروان است.

اکبرپور اضافه کرد: با اجرای برنامه‌های اوقات فراغت اداره فرهنگی شهرداری شیروان، برای نخستین سال فعالیت در این طرح از رشد چشمگیری در این شهر برخوردار بوده است.

 

 

وی، اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان را مرکز امن و فرهنگی خوبی برای رشد استعدادها و خلاقیت‌های شرکت‌کنندگان دانست و بیان کرد: امید می‌رود با تعامل شهروندان و مسئولان اجرایی و فرهنگی شهرستان شاهد سوق یافتن نوجوانان و جوانان به کلاس‌های فرهنگی و هنری در طول سال در این مرکز باشیم.

این مسئول در پایان گفت: به طور حتم حضور جوانان در این دوره در باب کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از تلف شدن اوقات فراغت اثرگذار است.