ساعت:

4:52 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

رئیس شورای اسلامی شهر شیروان ، پرستاری دمیدن روح زندگی است

رئیس شورای اسلامی شهر شیروان ، پرستاری دمیدن روح زندگی است

به گزارش واحد رسانه روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ،  به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در گفتگو با خبرنگار ما گفت :

پرستاری در فرهنگ اسلامی ما جایگاه بسیار رفیعی دارد ، زیرا پرستاری هنری بی نظیر ،تخصصی و بی همتاست  . 

پرستاری تنها مراقبت از علائم حیاتی بیمار نیست ، بلکه دمیدن روح زندگی است . پرستاران و سایر رشته های وابسته نقش مهمی در حفظ و ارتقای سلامت جامعه دارند و یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت هستند .

سالروز ولادت حضرت زینب (س) این بانوی بزرگ موقعیت مناسبی است ، برای قدردانی از خدمات و زحمات خستگی ناپذیر جامعه پرستاری ، اینجانب با تبریک روز پرستار ، توفیقات روز افزون را برای تمامی زحمت کشان این عرصه را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماییم.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ، ادامه داد : ما باید پیروان خوبی برای اهل بیت (ع) و اسوه خوبی برای زنان برجسته عالم از جمله حضرت زینب (س) باشیم .زیرا نام حضرت زینب (س) ، در تاریخ ماندگار شد .

رئیس شورای اسلامی شهر شیروان ادامه داد : علیرغم سختی های کادر درمانی در عرصه بهداشت ، سلامت و خدمات مضاعف آنان در بحث بیماری کرونا لازم می دانم ، ضمن قدردانی از کادر تلاش و خدمات این قشر بزرگ جامعه ، برای شهدای مدافع سلامت از خداوند متعال آرزوی غفران داشته باشم 

روشن ادامه داد : نباید خدمات آنان در این شرایط حساس و کنونی ، در جامعه به فراموشی سپرده شود و مردم باید پروتکل های بهداشتی و سلامتی را جدی بگیرند ، تا جامعه عاری از این بیماری کرونا شود .