ساعت:

8:56 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

رسانه ها انتقاد کارشناسانه نسبت به عملکردها داشته باشند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیروان:

رسانه ها انتقاد کارشناسانه نسبت به عملکردها داشته باشند

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شیروان گفت رسانه ها انتقاد کارشناسانه نسبت به عملکردها داشته باشند و راهکارها نیز ارائه دهند.

 


علی عاقل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصحاب رسانه در کنار انتقادات سازنده عملکرد مثبت شورای اسلامی ، شهرداری و ادارات را نیز اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه ما به صداقت و هوشمندی و احساس مسئولیت جامعه خبری شیروان اطمینان داریم افزود ما خبرنگاران را افرادی متعهد، هوشمند، صادق با دلی مالامال از دغدغه خدمت و آینه خدمتگزاران مردم می دانیم که علی رغم همه ی محدودیت ها و کمبود منابع و فراوانی موانع با عشق و اخلاص، دل در گرو خدمت به مردم شیروان و جامعه دارند.

عاقل یادآور شد: رسانه ها یار و مددکار و مشاوران امین دستگاه های اجرایی هستند و در فرهنگ سازی جامعه نقش برجسته ای را ایفا می کنند. آنان باید از شهرستان تصویر مثبت و خوبی را ارائه دهند.

عضو شورای اسلامی شهر شیروان نیز گفت شاغلان در این حرفه در نوع خود به ایثارگری مشغول هستند. عاقل: بیان داشت رسالت خبرنگاران در جهان امروز بر کسی پوشیده نیست زیرا آنان در هدایت و رشد جامعه نقش مهم و ارزنده ای را ایفا می کنند.

وی با حساس خواندن نقش رسانه ها و خبرنگاران در جامعه بیان کرد مسئولان در مواجهه با خبرنگاران نباید از ارائه اطلاعات طفره بروند.

عاقل گفت تلاش صادقانه خبرنگاران در مناطق مختلف و بیان مشکلات، نارسایی ها و نیز توانمندیها و واقعیات به پیشرفت جامعه می انجامد وی مسئولیت رسانه ها را خطیر خواند و افزود خبرنگاران نقش عمده ای در طرح و پیگیری مطالبات مردم و اطلاع رسانی از ادارات را دارند رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ضمن یاری جستن از رسانه ها برای تلاش در راستای رشد و توسعه این شهرستان گفت انتظار می رود که رسانه ها برای ایجاد وحدت و انسجام مردم و مسئولان تلاش کرده و بستر مناسبی برای پیشرفت شهرستان فراهم کنند.


در این نشست خبرنگاران حاضر به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و در پایان بر تعامل فی مابین اصحاب رسانه، شورای شهر و شهرداری تأکید گردید.