ساعت:

4:08 ق.ظ

تاریخ:

19 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

رضا احمدی فرد از اقدامات جعفر بورنگ در اقامه نماز، تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی، طی پیامی از پیگیری ها و اقدامات جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در ارتباط با اقامه نماز و احداث نمازخانه در پارک های شیروان و سایر اقدامات سکاندار مدیریت شهری شیروان، تقدیر نمود.

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ” گفت: در پی اقدامات مدیریت شهری شیروان در بستر سازی ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در شیروان و احداث نمازخانه در پارک های شیروان توسط شهرداری شیروان، رضا احمدی فرد”مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی” طی پیامی از زحمات و پیگیری های جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در اهمیت دهی به نماز و نمازخوانی که فی الواقع هر اقدامی در این زمینه، زمینه ساز تعجیل در ظهور آقا امام زمان(عج) است، تقدیر و تشکر نمود.

 

آریان فرد به متن پیام اشاره نمود که نوشته شده:

 

برادر ارجمند؛ جناب آقای مهندس بورنگ

شهردار محترم شیروان

سلام علیکم؛

بی شک یکی از اصلی ترین مأموریت های مدیران اجرایی، پیگیری اقامه نماز در جامعه و ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز است و هر قدمی که در این مسیر برداشته شود، زمینه ساز ظهور و تعجیل در فرج منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) خواهد بود.

بر خود لازم می دانم از زحمات و پیگیری های شما برادر عزیز در ارتباط با اقامه نماز و ایجاد و تجهیز نمازخانه پارک شیرکوه و فرهنگ شهرستان شیروان و سایر اقدامات تقدیر و تشکر نمایم.

 

به امید اقامه نمازی به امامت امام خوبی ها حضرت حجت بقیه الله الأعظم(علیه السلام)

 

                                                                                                  اجرکم عندالله

 

                                                                                                 رضا احمدی فرد

                                                                               مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی