ساعت:

9:12 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

رمضانعلی شارعی: پیشرفت سی درصدی ایستگاه شماره سه آتش نشانی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: سازمان های آتش نشانی با هدف اصلی نجات جان و اموال انسان ها تشکیل شده‌اند، بنابراین یک آتش نشان قادر است در بحرانی ترین شرایط محیطی و زیان آور ترین شرایط کاری به یاری حادثه دیدگان بشتابد.

 

 

 

رمضانعلی شارعی”فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان” با خبر پیشرفت فیزیکی ایستگاه شماره سه/3 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر شیروان؛ گفت: مهم ترین وظیفه آتش نشانان؛ شامل: آماده باش شبانه روزی برای شرکت در حوادثی که جان انسان در خطر باشد، انجام عملیات نجات و امداد در حوادثی که جان حیوانی در خطر باشد، شرکت فعال در حوادث طبیعی به منظور یاری رساندن به هموطنان، اداره کردن و مهار آتش سوزی ها در صنایع و اماکن مختلف، بررسی علل حریق و حوادث در شرایط محیطی متفاوت و همراه با مخاطرات گوناگون می‌شود.

 

 

فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان بیان داشت: مرکز شماره سه آتش‌نشانی شهر شیروان اکنون از پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصدی برخوردار است و امیدواریم با پیگیری‌های انجام شد، این طرح در آینده نزدیک تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

 

شارعی در ادامه بازدید دانش‌آموزان از مراکز آتش‌نشانی و توضیحات کارشناسان در خصوص مأموریت‌های این سازمان و پیشگیری از حوادث را از اقدامات انجام‌شده این سازمان عنوان کرد.

 

به گفته شارعی ۳۶ مورد بازدید دانش‌آموزان شیروانی از آتش‌نشانی این شهر انجام ‌شده است که شرکت‌کنندگان در جریان مأموریت‌های مهم آتش‌نشانان قرار گرفتند.

 

وی افزود: بی‌گمان نقش و جایگاه کار آتش‌نشانی بر تمامی مردم و جامعه روشن است.