ساعت:

3:36 ب.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی؛ ارکان مدیریت شهری و پرسنل شهرداری هم موج آفرین حماسه روز قدس

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: راهپیمایی روز جهانی قدس”یازدهم تیر 95″ در همه شهرهای کشور و بالغ بر 80 کشور جهان در حالی برگزار شد که مسلمانان جهان با فریاد «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر داعش» و «مرگ بر رژیم کودک کش» رسالت دینی و شرعی خود را در برائت از کفار، مشرکین و طاغوتیان صهیونیسم به نمایش گذاشتند.

 


 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” با اشاره به برگزاری مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی در ساعت هشت صبح روز جمعه یازدهم تیر 95 ویژه پرسنل اداری شهرداری شیروان با شلیک تیر به سیبل دارای چهره دست نشانده استکبار جهانی در رژیم جعلی اسرائیل، گفت: شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری در تمام بخش ها به صورت یکپارچه، همدل و همزبان و هم گام در راهپیمایی روز قدس شرکت و با خیل عظیم و گسترده مردم به صفوف نمازگزاران جمعه پیوستند.

 

 

آریان فرد افزود: امسال هم ارکان مدیریت شهری شیروان و پرسنل شهرداری شیروان موج آفرین حماسه روز قدس شدند و با لبیک به پیام امام خامنه ای(مدظله العالی) همانند سال های گذشته با حضور پرشور در دارالمصلین، حماسه ای دیگر خلق و نفرت و انزجار خود را از رژیم منحوس، نسل کش، منفور و کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان به پیام تشکر جعفر بورنگ”شهردار شیروان” و هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” از حضور یکپارچه مردم و پرسنل شهرداری شیروان در برنامه های آخرین جمعه ماه مهمانی خدا نیز اشاره نمود.

 

 

گفتنی است: جعفر بورنگ و هما کلالیان مقدم با اشاره به اینکه روز جهانی قدس روزی مهم در تقویم سیاسی مسلمان به شمار می‌رود، بیان داشتند: وحدت امت اسلامی بار دیگر در این روز متجلی شده و این نمادی از انسجام، ایستادگی و مقاومت جهانی، نویدگر آینده‌ای روشن فراروی مردم فلسطین و ملت سراسر دنیاست. اینجانبان نیز به نوبه خویش و به حکم ادب و احترام، از مردم مؤمن و همیشه در صحنه دارالمصلین شیروان و بویژه پرسنل شهرداری شیروان قدردانی می نماییم.