ساعت:

9:32 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی؛ شهرداری شیروان در جشنواره گردشگری فرهنگی “خراسان شمالی”

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: نخستین جشنواره گردشگری فرهنگی “خراسان شمالی” در مسیر جاده ابریشم در منطقه نمونه ملی گردشگری باباامان در فاصله پنج کیلومتری شهر بجنورد از مسیر شیروان برگزار گردید و شهرداری شیروان هم در این جشنواره حضور دارد.

 

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” بیان داشت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بر اساس برنامه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور این رویداد فرهنگی- گردشگری را بنا به مصوبه ستاد اجرائی خدمات سفر استان، برگزار نموده است و در آن تلاش شده از حداکثر ظرفیت صنایع دستی، سوغات و معرفی جاذبه های استان و کشور در این جشنواره استفاده شود.

 

 

آریان فرد افزود: شهرداری شیروان هم در این جشنواره حضور داشته و برنامه هایی را برای بهتر برگزار شدن این جشنواره در دستور کار قرار دارد.

 

 

وی المان (ماکت) سردرب فضای جشنواره را ملهم از کاروانسراهای خراسان شمالی واقع در مسیر فرعی جاده ابریشم در خراسان شمالی و از جمله کاروانسرای قره بیل، رباط عشق و رباط قلی دانست و آن را جزو جاذبه های این جشنواره دانست.

 

 

غرفه شهرداری شیروان نیز پذیرای همه علاقه مندان، مسافران، گردشگران، زائران، هم استانی ها و همشهریان می باشد.

 

 

 

گفتنی است: منطقه نمونه ملی گردشگری باباامان در استان خراسان شمالی و در مسیر شیروان به بجنورد در فاصله پنج کیلومتری بجنورد قراردارد و پذیرای مسافران و گردشگران و زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع) در مسیر جاده ابریشم قرار دارد.