ساعت:

7:46 ق.ظ

تاریخ:

5 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: آتش نشانان آمادگی خود را به سنگ محک آزمایش سپردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: آمادگی جسمانی از آیتم های اصلی و بسیار مهم آتش نشانان می باشد. ورزش بخشی از کار آتش نشانان است و اینان باید هر روز برنامه ورزشی داشته و آمادگی خود را در بالاترین حد ممکن قرار دهند .

 

 

 

علی اصغر میرزازاده”مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان”؛ ضمن اعلام برگزاری کارگاه تست عملیاتی، جسمانی آتش نشانان که با حضور پزشک معتمد و حاذق، دکتر ارشادی فر برگزار شد؛ گفت: این تست هر چند وقت یکبار برای کلیه پرسنل تکرار می شود و همچنین برنامه های ورزشی مدونی نیز در طول سال برای آتش نشانان برنامه ریزی شده است.

 

 

فرهاد زراعتکار”معاون خدمات شهری شهرداری شیروان” نیز که در این کارگاه حضور داشت؛ ضمن انعکاس تقدیر جعفر بورنگ”شهردار شیروان” و نیز تشکر خود از دکتر ارشادی فر و سایر دست اندرکاران این کارگاه؛ با تأکید بر استمرار این تست ها به صورت دوره ای، بیان داشت: هدف از برگزاری این تست؛ سنجیدن میزان آمادگی جسمانی پرسنل شاغل در واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی و برنامه ریزی هدفمند برای ورزش و آمادگی جسمانی آتش نشانان می باشد.

 

رمضانعلی شارعی”مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان” در این کارگاه یادآور شد: به مسائل روحی و روانی پرسنل نیز همچون بحث های آموزشی و آمادگی جسمانی اهمیت می دهیم؛ زیرا که با وجود استرس های شغلی این خادمین و دیدن صحنه های دردناک، توجه به این مسئله بسیار مهم است .