ساعت:

2:01 ق.ظ

تاریخ:

8 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: آغاز جشنواره مردمی عمار در شیروان/منظور از ((أينَ عمار)) چیست؟!

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و به خصوص در فتنه 88 در برخي سخنراني ها جمله معروف «أينَ عمار» را با ذكر برخي نكات براي مردم بيان فرمودند. عمّار چه خصوصيتي داشت كه مقام معظم رهبري(مدظله العالی) ايشان را به عنوان فردي شاخص معرفي كردند؟!. جشنواره مردمی عمار؛ این بار در دارالمصلین برگزار می شود.

 

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: با پیگیری های اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان؛ جشنواره مردمی عمار؛ این بار در شیروان آغاز می شود.

 

وی یادآور شد: این جشنواره به مدت سه شب از ساعت هجده و سی مورخ چهارم مهرماه 1394 در سالن غدیر واقع در خیابان سعدی شیروان برگزار خواهد بود.

 

 

گفتنی است: مقام معظم رهبري(دامت حفاظاته) نيز با شاخص قرار دادن عمار”اين شخصيت عظيم” بر آن بودند تا نقش خواص، طلاب و دانشجويان را كه به گفته ايشان افسران جنگ نرم هستند؛ در فتنه ها و جريانات سياسي، در جاهايي كه تشخيص براي همه و عموم مردم ممكن نيست، بيان كنند و اهميت حضور آنها در صحنه براي شبهه زدايي و غبارروبي را براي همه مشخص نمايند. رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و به خصوص در فتنه 88 در برخي سخنراني ها جمله معروف «أينَ عمار» را با ذكر برخي نكات براي مردم بيان فرمودند.

 

سیداحمد اکبرپور درباره جشنواره مردمی عمار افزود: هویت انقلابی تنها به موضوعات فیلم های جشنواره عمار محدود نمی شود، بلکه شیوه برگزاری این جشنواره نیز با سایر رویدادهای فرهنگی متفاوت است. مهمترین عامل تمایز عمار با سایر جشنواره های سینمایی در مکانیزمی است به نام اکران های مردمی. موضوعاتی است که در این جشنواره هدف قرار گرفته است؛ نقد درون گفتمانی، بیداری اسلامی، تاریخ معاصر، فتنه سال 88، جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی می باشد.