ساعت:

6:05 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: آیین یادبود متوفیان حادثه اسف بار منا با حضور ارکان مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی شورا ی اسلامی شهر و شهرداری شیروان: مراسم یادبود جانباختگان حادثه منا با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان، فرماندار شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، پرسنل شهرداری، خانواده‌های جان‌باختگان فاجعه‌ی منا، اقشار مختلف مردم، رؤسا و کارکنان دستگاه‌های اداری و علما و روحانیون برگزار شد.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و پرسنل شهرداری نیز در ماتم متوفیان حادثه اسف بار منا، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان جانباختگان، در این آیین قرائت فاتحه نمودند. مداحان اهل بیت(ع) در رثای حضرت سید الشهدا علیه السلام و در سوگ جان‌باختگان مظلوم فاجعه منا به مرثیه‌سرایی پرداختند.

 

 

 

متن پیام ابراز همدردی ارکان مدیریت شهری:

 

بسمه تعالی

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

وَمَن يَخْرُجْ مِن بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ

 

حادثه تلخ و تأسف بار سرزمین منا که‌ درگذشت خیل عظیمی از و آسیب رساندن به ضیوف الرحمن در حریم امن الهی و در روز عید قربان را سبب شد، موجبات حزن و اندوه را در میان تمام مسلمین جهان فراهم آورد.

 

اینجانبان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار و هم ابراز همدردی با بازماندگان متوفیان استان خراسان شمالی و شهرستان شیروان، از خداوند متعال اجر و صبر عظیم برای خانواده های سفرکردگان به دیار باقی و رحمت و مغفرت جان باختگان و برای مصدومان شفای عاجل را مسئلت داریم.

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

 

 اعضای شورای اسلامی شهر شیروان

   شهردار شیروان