ساعت:

8:48 ب.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: ابراز همدردی ارکان مدیریت شهری شیروان با شاهرخ شاهرخی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ در پی درگذشت مرحوم موسی الرضا خواجه پور، دایی شاهرخ شاهرخی“عضو شورای اسلامی شهر شیروان”؛ رییس، دیگر اعضای شورای اسلامی شهر شیروان، شهردار و پرسنل شهرداری شیروان در پیام مشترکی، این ضایعه را به شاهرخ شاهرخی و فامیل وابسته آن سفرکرده، تسلیت گفتند و با آنان ابراز همدردی نمودند.

 

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” به عرض تسلیت و ابراز همدردی ارکان مدیریت شهری شیروان در متن و آگهی اشاره نمود:

 

هوالباقی

 

کُل مَن علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام(الرحمن: 27)

 

سرور ارجمند؛ جناب آقای شاهرخ شاهرخی و فامیل وابسته

 

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید و حال که مشیّت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند، این، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

 

خبر درگذشت مرحوم

موسی الرضا خواجه پور

 

چنان سنگین است که به دشواری به باور می‌نشیند و برای غم از دست دادن عزیزان، به سوگ نشستن، صبری می خواهد عظیم. ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار؛ چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جان گداز را به شما، خاندان گرامی خواجه پور و اقارب نسبی و سببی صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم علو درجــات و بـــرای بازمانده گان صبر و اجر طلب می نماییم. سفر به دیار باقی در باور قرآنی، آغاز مهمانی خداوندی و صبر و شکیبایی، سنت مؤمنانه بازماندگان است.

ما نیز در این صبوری با معرفت با شما همراهیم.

 

اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و پرسنل شهرداری شیروان