ساعت:

1:32 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: افتتاح ایستگاه پلیس در پارک کوثر؛ گامی دیگر در امنیت بیشتر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش حضور شهروندان در تفرجگاه ها، بوستان های عمومی و نقاط مختلف این شهر، حضور پلیس با هدف برقراری امنیت با جدیت دنبال می شود. یکی از اماکنی که پلیس همواره حساسیت بالایی را در حفظ امنیت آن لحاظ می کند، پارک ها و بوستان های عمومی است که با توجه به حضور خانواده ها و مسافران در آن، حفظ آرامش خاطر مردم در اینگونه فضاها در دستور کار ویژه پلیس قرار می گیرد.

 


 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” با اشاره به افتتاح یک باب ایستگاه پلیس در پارک کوثر به عنوان اقدام مشترک مدیریت شهری و فرماندهی انتظامی شیروان؛ گفت: به طور طبیعی با آغاز فصل تابستان، حضور خانواده ها اعم از بومی و مسافران و زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع) در تفرجگاه ها و پارک های شهری و محله ای پر رنگ تر می شود. به همین خاطر نیروی انتظامی شیروان نیز دقت نظر بسیاری را در برقراری امنیت خانواده ها و برخورد با هنجار شکنان در چنین اماکنی اعمال می کند.

 

آریان فرد یاد آور شد: پیرو برنامه ریزی های طراحی شده، بنا و عزم شهرداری بر تعامل مطلوب و سازنده با شهروندان و دستگاه های ذیربط و لحاظ کردن اطلاع رسانی وآگاهی بخشی در فضایی توام با همدلی است، تا با فرهنگ سازی هر چـه بیشتر، رویکرد ایجابی- اجتماعی پلیس بیش از پـیش تقویت و اصل پیشگیری به نحو هر چه مـطلوب تری عملیاتی و اجرا شود.