ساعت:

12:48 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: برگزاری مسابقه نقاشی و کاریکاتور در روایت حادثه منا

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: انجمن هنرهای تجسمی شیروان، اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان با هدف روایت حادثه منا و به تصویر کشیدن این فاجعه؛ مسابقه نقاشی، پوستر و کاریکاتور برگزار می نمایند.

 


 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” ضمن اعلام برگزاری مسابقه نقاشی، کاریکاتور و پوستر با عنوان سجده در منا -، گفت: در این مسابقه؛ اشخاص هدف با اولویت دانش آموزان، احساسات و تصورات و شنیده های خود را از حادثه منا به صورت نقاشی و کاریکاتور و پوستر ترسیم می کنند. این مسابقه؛ محدودیت سنی ندارد.

 

 

وی افزود: این مسابقه با مشارکت انجمن هنرهای تجسمی شیروان، اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان برگزار می شود.

 

 

گفتنی است: مهلت ارسال آثار تا تاریخ دهم آبان 94 بوده و مکان تحویل آثار: 1- خیابان رزاز، نرسیده به چهارراه جنت، آموزشگاه هنرهای تجسمی دهکده هنر 2- زیباشهر؛ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و 3- خیابان سعدی، مجتمع فرهنگی و هنری غدیر می باشد. افتتاح نمایشگاه در تاریخ دوازدهم آبان 94؛ همزمان با اربعین فاجعه منا خواهد بود.