ساعت:

4:16 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: تبریک ارکان مدیریت شهری به جامعه پزشکی و سعید ساعدی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: یکم شهریور ماه سالروز ولادت شیخ الرئیس ابن سینا”دانشمند بزرگ و برجسته ایران” و روز پزشک بهانه‌ای است تا تلاش‌های ارزنده پزشکان عزیزمان را ارج نهاده و اهمیت این حرفه گران‌سنگ را یادآور شویم و همچنان از خدمات پزشکان و گروه پزشکی در دوارن دفاع مقدس در جبهه‌ها و نیز خدمات مستمر آنان به جانبازان عزیز تا کنون تقدیر و تشکر گردد.

 

 

محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” از سوی خویش، هم به نمایندگی از سایر اعضای شورای اسلامی شهر شیروان و جعفر بورنگ”شهردار شیروان”؛ یکم شهریورماه”روز پزشک” را که مصادف با ایام ولادت پرخیر و برکت ثامن الحجج ابوالحسن علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء‌) می‌باشد را به تمام پزشکان فرزانه و تلاشگر کشور تبریک گفتند.

 

 

 

 

 

رییس شورای اسلامی شهر شیروان و شهردار شیروان ضمن تبریک به جامعه پزشکی دارالمصلین شیروان و مهین عزیز اسلامی، به صورت اخص، مراتب تبریک خود و سایر اعضای شورای اسلامی شهر شیروان را به دکتر سعید ساعدی”پزشک و عضو شورای اسلامی شهر شیروان” نیز ابلاغ نمودند.

 

 

 

همکار محترم پزشک؛ جناب آقای دکتر سعید ساعدی

با سلام؛

با احترام، فرا رسیدن اول شهریور ماه سالروز تولد حکیم بزرگوار شیخ الرئیس ابوعلی سینا ملقب به پدر طب ایران، شایسته ترین روز  برای گرامیداشت پزشک می باشد. میراث آن اسوه طب و فیلسوف فرزانه؛ امانتی است گرانبها برای یکایک پزشکان محترم این مرز و بوم در گستره زمان تا واسطه تسلی آلام و شفای بیماران به اذن ذات مقدس الهی باشند.

جایگاه و شأن طبیبان به درستی از دوران کهن نزد ایرانیان مرتبت بالائی داشته است که مرهون نقش پزشکان در حفظ و ارتقاء سلامت آحاد جامعه می باشد، که شاید بهترین مصداق آن را در خدمات این قشر در دوران دفاع مقدس بتوان یافت که افتخاری جاودانه  برای خادمین عرصه سلامت می باشد.

خدای بزرگ را شاکریم که ما را لایق دانست که وسیله ای باشیم برای تحقق هوالشافی.

اینجانبان ضمن تشکر از کلیه عزیزان پزشک که در اقصی نقاط کشور مسئولیت خطیر حفظ و ارتقاء سلامت بیماران را به کمک دیگر شاغلین حوزه درمان به عهده دارند، فرا رسیدن روز پزشک را به اعضاء این خانواده بزرگ که با تلاش خستگی ناپذیر و با کمترین ادعا وظیفه خطیر را به بهترین وجه اجرا می کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در سایه وفاق و همدلی  روز افزون در جهت ارتقاء کیفیت درمان، رضایتمندی مراجعین و اهتمام به حفظ ارزش های کریمه توفیق یارمان باشد.

                                                                                                   محمّد محمّدزاده قانعی                                                                                                                               جعفر بورنگ

رییس شورای اسلامی شهر شیروان                                                                                                   شهردار شیروان