ساعت:

12:03 ق.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: تجلیل از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر شهرداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: هر کس در هر مقام و مسئولیتی که قرار دارد؛ در راستای وظایفی که در قبال انقلاب دارد، باید بتواند بسیجی وار عمل کند. بسیجیان با خلوص نیت، صداقت و شجاعت مثال زدنی موجب کسب ارزش هایی شدند، که وصف ناشدنی است. فرمان تاسیس نهاد مقدس بسیج نشات گرفته از هوش، ذکاوت و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

 

 

جعفر بورنگ”شهردار و جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری حبیب بن مظاهر شهرداری شیروان” در پنجم آذر(سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام(ره)) در جلسه تجلیل از بسیجیان همکار خود در پایگاه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر با گرامی داشت هفته بسیج؛ گفت: فرمان تأسیس نهاد مقدس بسیج نشأت گرفته از هوش، ذکاوت و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) بود و امروز تقویت روحیه بسیجی و موفقیت های حاصل شده در طی این سال ها نیز با درایت مقام عظمی ولایت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) باعث الگو برداری دیگر کشورهای از فرهنگ بسیج شده است.

 

 

شهردار شیروان در آیین تجلیل از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر شهرداری، با تبریک هفته بسیج و اشاره به جایگاه والای بسیجیان اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان در مجموعه شهرداری؛ خود گامی در جهت ترویج و گسترش فرهنگ بسیج است. نهادینه سازی تفکر و روحیه بسیجی و ایثار در مجموعه شهرداری؛ نخستین تعهد این نهاد در قبال مردم می باشد و امروز بسیج در عرصه های علمی و فرهنگی همانند دوران دفاع مقدس سرآمد است و باید به خود ببالیم که در جامعه ای زندگی می کنیم که با فرهنگ بسیج و ایثار و شهادت آمیخته است.

 

 

هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” نیز در آیین تجلیل از بسیجیان پایگاه مقاومت حبیب بن مظاهر با گرامی داشت هفته بسیج و تبریک روز بسیج مستضعفان؛ گفت: شما پرسنل شهرداری نقش بسیار ارزنده ای در اشاعه فرهنگ ایثار دارید و باید همیشه بسیجی وار در رشد و ارائه خدمات عام المنفعه و انتقال فرهنگ ایثار و خدمت به جوانان کوشا باشید. در شرایطی که کشورهای استکباری به روش های مختلف درصدد اغفال و به تباهی کشاندن جوانان ما هستند، وظیفه ماست تا روح بسیجی که همان هوشیاری و آگاهی است را در جوانان زنده نگهداریم.

 

کلالیان مقدم افزود: بسیجی؛ سعادت را در دستیابی به آرمان‌ها و حفظ ارزش‌هایش یا فدا شدن در راه آن می‌بیند و مرد میدان‌های سخت است.

 

روایت تصویر: