ساعت:

8:06 ب.ظ

تاریخ:

9 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: تشكر رییس شورا و شهردار از حضور مردم در راهپيمايی ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر” و جعفر بورنگ”شهردار” در پيامي، از حضور حماسي مردم دارالمصلین شیروان در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن 94، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قدرداني نمودند. 

 

 

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان اظهار نمود: در پيام هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر” و جعفر بورنگ”شهردار” آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

برگزاري پرشور و حماسه آفرين راهپيمايي ۲۲ بهمن، كه همزمان با سراسر كشور در نقاط مختلف خراسان شمالی صورت گرفت، صدای مردم اين استان را از میقات الرضا(ع) به گوش جهانيان رساند. حضور حماسي و دشمن شكن مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال، لرزه شديدي بر اندام استكبار جهاني و ياوه گويان شرق و غرب انداخت.

 

۲۲ بهمن، آغاز فصلي نو براي عزت و سربلندي ملت هميشه آزاده ايران اسلامي در دنياست و همه ساله با برگزاري راهپيمايي در اين روز بزرگ، حماسي و تاريخي، مردم هميشه در صحنه ايران، خشم و انزجار خود را از استكبار جهاني فرياد مي زنند. اين مردم هيچگاه در برابر ظلم و ستم سر تعظيم فرود نمي آورند و براي حفظ عزت، اقتدار، حقانيت و بزرگي خود در برابر تمامي زورگويان و ستمگران دنيا به سركردگي آمريكا، انگليس و اسرائيل ايستادگي خواهند كرد.

به همين منظور، بر خود لازم دانستیم تا از حضور آگاهانه و پرشور مردم نجيب و فهيم شیروان در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ تقدير و تشكر نمايیم و تداوم بيش از پيش، عزت و سربلندي مردم ايران اسلامي و به ويژه مردم اين شهرستان را از درگاه ايزد يكتا آرزومندیم.

 

گفتنی است: مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از ساعت 10 صبح پنج شنبه 22 بهمن 94، همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور و بی نظیر اقشار مختلف مردم، در دارالمصلین از میدان انقلاب اسلامی تا میدان شهداء برگزار شد.

 

 

هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” از حضور پرشور و همیشگی پرسنل شهرداری شیروان که در تمامی مناسبت های مذهبی و ملی پیشقدم می باشند، نیز تقدیر نمودند.