ساعت:

8:20 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: تمدید بسته تشویقی پرداخت عوارض از ماه مدرسه تا روز دانش آموز

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیـروان: بستـه تشویقی تخفیف عمومی عوارض که بنا به پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر به مناسبت عید سعید فطر تا پایان مورخ پنجم مهر 95، اجرایی بود، به مناسبت حلول ماه مدرسه تا روز دانش آموز” 13 آبان ” تمدیــد شد.

 

 

 

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان گفت: اگر چه رسیدن به درآمدهای پایدار، لازمه پویایی و توسعه شهر است، اما در کنار آن باید ساز و کارهای تسریع در اخذ درآمدهای رایج و مطالبات معوق و جاری شهرداری نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

 

وی افزود: با تدوین این بسته، شهروندان می‌توانند روند پرداخت عوارض و بدهی‌های خود را در بخش‌های مختلف صنفی، پروانه‌های ساختمانی و …(به استثناء جریمه رای کمیسیون ماده صد و برخی دیگر از عوارضات)، به دور از جریمه‌های دیرکرد و تأخیر، سرعت ببخشند. تخفیفات به میزان سی درصد بوده که برای خانواده های معظم شهداء این میزان به سی و پنج درصد پیش بینی شده است.

 

گفتنی است: اشخاص می توانند تا ششم مهرماه سال جاری تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ 13 آبان 1395 “روز دانش آموز” به واحد درآمد شهرداری مراجعه و ضمن کسب اطلاعات لازم، اقدام و از این امتیاز بهره ببرند.

 

 شهردار شیروان = شهرداری مردم محور