ساعت:

11:04 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: تیم بازرسی سازمان حمل و نقل در خدمت رفاه حال مسافرین درون شهری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: تیم بازرسی سازمان حمل و نقل برای ایجاد هر چه بیشتر نظم و کیفیت در حمل و نقل درون شهری به صورت دوره ای، اقدامات بازرسی و نظارت وظیفه ای را اعمال می نماید. مسافران در صورت مشاهده هر نوع تخلف از طرف رانندگان حمل و نقل با مراجعه حضوری سازمان حمل و نقل یا از طریق سامانه 137 شهرداری ارائه موضوع نمایند.

 

 

 

جعفر حیدری”مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه” گفت: بعد از بررسی دوره ای نتایج این طرح، از فعالیت شرکت های حمل و نقل درون شهری و رانندگان شاغل در ناوگان حمل و نقل اعم از تاکسی تلفنی، سرویس مدارس و …، در صورت مشاهده یا احراز تخلف، که با وجود تذکرات تیم بازرسی، هیچ اقدامی درجهت رفع نواقص و معضلات موجود در شرکت یا فعالیت خود به عمل نیاورده اند، جلوگیری به عمل آمده و شرکت ها یا رانندگاه متخلف مورد اشاره بعد از طی مراحل قانونی، اعمال قانون اعم از تعطیل فعالیت یا محل فعالیت پلمب خواهد شد.

 

 

 

وی با اشاره به این مهم که شرکت های حمل ونقل درون شهری مسافر هم با جان، مال و نوامیس مردم سر و کار دارند، خاطرنشان کرد: سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه در جهت نیل به اهداف سازمانی خود از جمله نظارت بر نحوه سرویس دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.