ساعت:

3:43 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: ختم به خیر عصر سوم دی ماه برای پرسنل شهرداری شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ نمایش ختم به خیر، کاری از گروه هنری مروارید شیروان به کارگردانی زکریا شیرمحمّدزاده که روایت عشق به ثامن الحجج(ع) بود، در سوم دی ماه 93 میزبان پرسنل شهرداری شیروان بود و گروه هنری و مدعوین، یک کلام به ساحت آقا علی بن موسی الرضا(ع) ادای احترام نمودند.

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” از هنرمندان این نمایش گفت که: ختم به خیر؛ به قلم : عبــــــــاس جانفـــــــــدا، توسط گـروه هـــــــــــنری مــــــــــرواریـــــــــــــد، به سرپـــــــرستـــــــی: ابراهیـــم عباسپــــور وکـــارگـــــردانــــی ذکریا شیرمحمّدزاده اجرا شد و کاراکتر های نمایش :غلام را مهدی ترخاصی، رجب را کاظم صفر پور، مهرداد را علـی کیـانی، موســیــو را میلاد نــادری، حاج قاسم را عباس زیبایــی، لعبــــت را زهـرا یـــزدانــــی، انســــی را سحـــــر پرزحمــــت، حاج مهدی قوام را ابراهیـــم عباسپــور و اوس اکبر را ذکریا شیرمحمّـد زاده ایفای نقش می کنند.

 

 

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ادامه داد: داستان نمایش نامه ختم بخیر؛ قصه گروهی از افراد است که زود قضاوت می کنند و زود تصمیم می گیرند، که این قضاوت عجولانه منجر به جدایی دو خانواده از هم می شود و آسیب هایی را در گذر روزگار به وجود می آورد. سیر داستان مخاطب را درگیر معضلات می کند. ولی نمایش با هدایت یکی از کاراکتر های نمایش به صراط مستقیم منتهی می شود و مورد عنایت حضرت ثامن الحجج(ع) قرار می گیرد و ختم بخیر می شود .

 

 

عقیل آریان فرد افزود: پرسنل شهرداری شیروان هم در عصر سوم دی ماه 93 به دیدن نمایش ختم به خیر رفتند و در پایان نمایش به اتفاق گروه هنری مراورید، هنرمندان نمایش ختم به خیر و سایر مدعوین، به ساحت مقدس آقا علی بن موسی الرضا(ع) ادای احترام نمودند.

 

 

عکس از پایگاه اطلاع رسانی شیروان(www.0585.ir):