ساعت:

4:27 ق.ظ

تاریخ:

29 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: دست مریزاد معاون وزیر کشور به اقدامات زیربنای عمرانی شهرداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: هوشنگ خندان دل روز چهارشنبه هجدهم شهریور ماه 1394 به اتفاق علی نیا و بورنگ از پروژه های در دست اقدام شهرداری، بازدید و به اقدامات زیربنایی عمرانی شهرداری، دست مریزاد گفت.

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” ضمن بیان اینکه؛ خندان دل”معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور و رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور” به اتفاق علی نیا”معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در حاشیه حضور در شیروان از پروژه های در دست اقدام شهرداری شیروان بازدید نمود، گفت: معاون وزیر از کارهای زیربنایی و اساسی شهرداری ابراز خرسندی نمود و به حمایت وزارت کشور از شهرداری های فعال در عرصه خدمات و عمران اشاره داشت.

 

 

گفتنی است: خندان دل از پارکینگ طبقاتی واقع در میدان انقلاب شیروان، طرح ساماندهی رودخانه چایلق و پارک ساحلی، پل سردار شهید پارسا، طرح ساماندهی و زیباسازی ورودی شیروان از طرف بجنورد، کتابخانه مرکزی بازدید نمود.

 

 

معاون وزير كشور و رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور در این بازدید از اقدامات شهرداری شیروان در اجرای پروژه های زیربنایی، که به نوعی نقشه ای مدون در راه تحول امور خدماتی و عمرانی شهر و پیشبرد اهداف سازمانی است، تشکر کرد.