ساعت:

9:19 ق.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: دیدار فرمانده پادگان شهید بهشتی سپاه با شهردار شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: آرامش مدیریتی حاکم در مدیریت شهری شیروان، نشأت گرفته از بینش و تفکر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیروان است. تعامل شهرداری با مجموعه های بسیج و سپاه ستودنی است و باید مجموعه مدیریت شهری منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص جاری سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی را در سرلوحه فعالیت های خود داشته و در این راستا پیشگام بوده باشد.

 

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان با اشاره به دیدار فرمانده پادگان شهید بهشتی سپاه شیروان با شهردار شیروان در روز شنبه داوزدهم دی ماه 1394؛ گفت: در این جلسه گفتگوهایی راجع به استمرار تعامل این دو نهاد صورت پذیرفت و گسترده شدن همکاری در همه عرصههای مختلف نظیر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی که بسیج در آن حضور فعال و پُر رنگی دارد واین به برکت پشتوانه محکم مردمی است، مدنظر فرمانده پادگان شهید بهشتی و شهردار قرار گرفت.

 

 

گفتنی است: وجود پایگاه مقاومت بسیج اداری حبیب بن مظاهر در شهرداری شیروان و نیز تشکیل اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان به عنوان پل ارتباطی دو نهاد می باشند.

 

در این دیدار؛ جعفر بورنگ”شهردار شیروان و جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری حبیب بن مظاهر شهرداری شیروان” گفت: صلابت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب(دامت حفاظاته) و جان فشانی نیروهای نظامی و زحمات نیروهای سپاه و بسیج است.