ساعت:

9:14 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: پیام تبریک رییس شورا و شهردار به مناسبت میلاد ثامن الحجج(ع)

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: بعد از فرستادن هفت خورشید، خورشید هشتم پرتو نور خویش را برای هدایت مردم روزگارش گستراند، تا سوار بر کشتی هدایت به ساحل نجاتشان رهنمون کند. خجسته باد فرخنده یوم جشن و سرور ولادت دیگر نور تابناک از سلاله پاک نبی(ص) که وجود مطهرش، زینت بخش خاک مقدس ایران اسلامی شده است.

 

 عقیل آریان فرد”مسدول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” متن پیام محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به شرح ذیل به مناسبت ولادت حضرت امام رضا(ع) را منعکس نمود:

 

متن پیام محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به مناسبت ولادت حضرت امام رضا(ع):

 

ای امام غریب! ای قبله‌ آمال مشتاقان! هنگامی كه نقش گنبد پر نور تو در پرده‌ چشمان مان می‌افتد، آمیزه‌ای از احساس تعالی و شكوه در قلب‌‌هایمان می‌نشیند. نقشی كه محبت و دوستی تو را پیوسته در رگانمان به دوردست‌ترین منافذ جسم و جان می‌رساند و حاصل این پیوند چیزی نیست جز فروزان‌تر شدن آتش عشق ولایت تو كه به مثابه‌ میراثی پر ارج در سینه‌هایمان جاوید شده ‌است.

اینجا خاكی است كه وسعت صد افلاك در برابرش بهایی ندارد، زمینی است كه قرن‌های دیرینه میزبان وجودی بزرگوار و باعظمت است؛ وجودی كه تا بوده، سرچشمه‌ پاك مهر و لطف و عطوفت بوده است. به خود می بالیم که سرزمین مان میزبان شماست ای امام مهربانی ها و سر افرازیم که در سالروز میلادتان تمام ایران اسلامی غرق در شور و شعف به جشن و سرور برخاسته است.

اینجانبان ولادت باسعادت آفتاب عالم تاب”حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام)” را به عموم ملت آزاده ایران به ویژه شهروندان بزرگوار شیروان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.