ساعت:

2:43 ق.ظ

تاریخ:

8 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: پیام تسلیت کلالیان مقدم در رحلت شیخ الشیوخ خراسان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: آیت‌الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی بامداد روز (جمعه) در ۸۰ سالگی دارفانی را وداع گفت. این عالم ربانی و مجاهد هم چنین در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبرى عضویت و ریاست حوزه علمیه خراسان را به عهده داشت و برای اعتلاى اسلام و نظام مقدس اسلامى تلاش بسیار کرد.

 

 

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان به پیام هما کلالیان مقدم رییس شورای اسلامی شهر شیروان در رحلت آیت الله العظمی حاج شیخ عباس واعظ طبسی”نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی” به شرح ذیل اشاره نمود:

 

 

متن پیام:

 

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ

ارتحال عالم جلیل القدر، روحانی مجاهد و صادق حضرت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی موجب تأثر و تألم گردید.

این عالم فرزانه که از یاران صدیق حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بودند، عمر پربرکت خود را در مبارزه با طاغوت و خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه در تولیت آستان پربرکت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) سپری نمود.

ایشان در طول سالیان متمادی از چهره های برجسته و موثر نظام اسلامی بودند که در جهت اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت و رهبری(دامت حفاظاته) از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

اینجانب از سوی خویش و به نمایندگی از ارکان مدیریت شهری شیروان؛ در گذشت این خادم آستان مقدس رضوی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب(مد ظله العالی)، حوزه های علمیه و ملت شریف ایران، به ویژه به مردم متدین و ولایتمدار خراسان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، امیدوارم در جوار حضرت ثامن الائمه(ع) مورد عنایت و رحمت الهی و مشمول آمرزش و مغفرت خداوند متعال قرار بگیرند.

                                            هما کلالیان مقدم

رییس شورای اسلامی شهر شیروان