ساعت:

9:05 ق.ظ

تاریخ:

8 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: پیام مشترک رئیس شورا و شهردار به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: آنچه که انقلاب مردمی ما را جاودانه ساخته است، چیزی نیست جز تدبیرو اخلاص بنیانگذار این بنای سترگ و حضور فراگیر همه اقشار ایران اسلامی. گرامیداشت این ایام فرخنده را فرصتی برای تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامي و آرمان‌های شهدای گرانقدر آن دانسته و به روح پرفتوح آن ستارگان درخشان آسمان انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم.

 

 

 

هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” طی پیام مشترکی، فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفتند و به حضور پرشور دگربار مردم ولایی ایران اسلامی و شهروندان شیروان در راهپیمایی 22 بهمن تأکید نمودند.

 

 

پیام “رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و “شهردار شیروان” به مناسبت دهه مبارک فجر

 

بهمن که از راه می رسد خاطرات سال های خوش پیروزی مرور می شود، سال هایی پر از حماسه و رشادت.

انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت هایی است که بذر آن در چنین روزهایی پاشیده شد و اکنون درخت تناوری شده است که ما در زیر سایه آن به روزهای روشن فرا می اندیشیم. هرچند در گوشه و کنار این عالم کسی یا کسانی همواره در طول سال ها بر آن بوده اند تا زخمی بر این درخت برومند وارد آورند، اما دستان پرتوان باغبان هرگز نخواهد گذاشت سایه این ثمره سال های خون و قیام کوتاه شود و زخم برتنش بماند.

اینک ماییم و سی وهشتمین سالگرد یک پیروزی”پیروزی شکوهمند انقلاب”. حال ماییم و بارسنگین که این انقلاب بر دوش خدمتگزاران مردم نهاده است. از خدا می خواهیم چنان عمل کنیم که شیرینی این پیروزی هرگز در کام مردم به تلخی نگراید و خادمان راستین مردم زیر سایه درخت انقلاب اسلامی باشیم.

جشن پیروزی را به رهبر فرزانه و دانشمند انقلاب “حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی)” و مردم شریف شیروان و همکاران تلاشگر شهرداری و ارکان مدیریت شهری تبریک می گوییم.

جعفر بورنگ                                                             هما کلالیان مقدم

 شهردار شیروان                                              رییس شورای اسلامی شهر شیروان