ساعت:

10:11 ق.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: پیام مشترک محمّدزاده قانعی و بورنگ به مناسبت روز ازدواج

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: اسلام ازدواج را یک امر ضروری برای تمام موجودات می داند و همین کافی است که ما متوجه تاکید و اهمیت اسلام به مساله ازدواج شویم. تشکیل خانواده از نظر اسلام تا آن حد ضروری و مهم است که قرآن مجید نسبت بین زن و شوهر را تشبیه به لباس کرده است .

 

 

 

محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیـروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” یکم ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و دخت نبی اکرم(ص)”حضرت فاطمه زهرا(س)” در سال دو ه.ق را گرامی داشته و طی پیامی این سالروز خجسته که در تقویم ایران عزیز به روز ازدواج نام گرفته را تبریک گفتند:

 

متن پیام محمّدزاده قانعی و بورنگ:

بسم الله الرحمن الرحیم

اول ذيحجه، سالروز ازدواج و پيوند آسماني دو الگوي انسانيت، ايمان و فرزانگي حضرت امام علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد. این پیوند آسماني، الگويي است شايسته براي امر ازدواج و زندگي سالم و سعادتمند و نمونه ای است واقعي در زمينه ازدواج که باید ابعاد مختلف آن مورد توجه جوانان عزیز قرار گیرد.

اين ايام خجسته، فرصت مغتنمی است تا ضمن مرور و ارزيابي راهبردها و نیازهای جوانان برای ازدواج و توجه به آموزه هاي ديني و اسلامي در اين رابطه، به ترویج فرهنگ سهل گیری در ازدواج، جمع گرایی، ساده زیستی و قناعت ورزی بیش از پیش پرداخته شود .

اینجانبان با تبریک سالروز خجسته ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، زندگي توام با سرافرازي و موفقيت را براي همه جوانان ميهن عزيز اسلامي در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.