ساعت:

2:15 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

رییس اداره فرهنگی اجتماعی: گروه مشاوران جوان؛ بازوی توانمند سازی مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: مأموریت و هدف مهم تشکیل گروه مشاوران جوان در کشور، استفاده از افکار و اندیشه نیروهای نخبه، خلاق و جوان در بدنه اداری و نیز پرورش دیدگاه ها و تبادل آراء و تبدیل ایده ها به ارزش آفرینی در دستگاه ها و سازمان های مختلف اجرایی؛ منجمله شهرداری ها به عنوان یک نهاد عمومی است.

 

 

 

سیداحمد اکبرپور”رییس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان” که در جلسه شورای راهبردی گروه مشاوران جوان مدیریت شهری«شیروان» در سی ام تیرماه 1394 سخن می گفت؛ یادآور شد: یکی از رسالت های خاص مشاوران جوان؛ همراهی، نظارت راهبردی، مشاوره و پیشنهادات کارساز و ارائه ایده به مدیران مربوطه در مدیریت شهری با محوریت شهرداری است.

 

 

هما کلالیان مقدم”رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیروان” نیز با بیان اینکه، می بایست مدیران و مسئولان اجرایی؛ فضا و میدان را برای ابراز نظر و پیشنهاد مشاوران فراهم کنند، افزود: برنامه ها و اساسنامه گروه مشاوران جوان مدیریت شهری«شیروان» را برای یک فرجه زمانی کوتاه و مقطعی طراحی و تدوین نمی نماییم، بلکه یک برنامه جامع و عملیاتی است که بازده آن را در درازمدت شاهد خواهیم بود و بصورت تخصصی و علمی و تجربی در تهیه آن تلاش داریم.

 

 

وی ارتباط دو سویه دستگاه ها و سازمان ها و مشاوران جوان را هدف و راهبرد مهمی برشمرد که در طرح ایجاد گروه مشاوران جوان روی آن تاکید داریم.

 

 

گفتنی است: طرح پیشنهادی و تدوین و تعیین خطی مشی ها و برنامه های گروه مشاوران جوان مدیریت شهری«شیروان» در دستور کار جمعی گروه قرار دارد که با نظر اکثریت؛ اجرایی خواهد شد.