ساعت:

7:45 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

رییس شورا و شهردار: ناجا؛ مظهر اقتدار نظام و برقرار كننده امنيت اجتماعي

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت ، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و درراستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وبرقراری امنیت وآسایش مردم با تلاش وکوشش خستگی ناپذیر گام برداشته اند.

 

 هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” طی پیام مشترکی، هفته نیروی انتظامی را گرامی داشتند و مراتب تبریک خود را به حافظان نظم و امنیت در ایران عزیز؛ گنجینه معرفت ها”استان خراسان شمالی” و درالمصلین”شیروان” تبریک گفتند.

 

متن پیام:

 

بسمه تعالی

قال رسول ا… صلی الله علیه و آله وسلم: نعمتان مجهولتان الصحه و الامان

 

فرماندهی محترم نیروی انتظامی دارالمصلین شیروان

با سلام؛

با احترام، هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است. لذا از فرصت، استفاده نموده؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا، هفـته نیروی انتظامی را خدمت حضرتعالی و همکاران محترمتان، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

امیدوارم به فضل پروردگار قادر متعال بیش از پیش در حفظ، تأمین و ارتقاء دو نعمت بزرگ الهی یعنی سلامت و امنیت کوشا باشیم. از درگاه خداوند ایزد منان توفیق روزافزون شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای(مدظله العالی)”فرمانده معزز کل قوا” خواستاریم.

 

هما کلالیان مقدم                                       جعفر بورنگ

                                                         رییس شورای اسلامی شهر شیروان                                                                        شهردار شیروان