ساعت:

3:53 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

رییس شورا و شهردار: هفته دولت؛ احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: هفته دولت امسال فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه است. امید و نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اهتمام دولتمردان خستگی ناپذیر و حماسه ساز بی ادعای دولت با همدلی و هم زبانی ملت شریف ایران اسلامی حاصل شده است.

 

 

 

محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” با گرامی داشت هفته دولت؛ این ایام را نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر برشمردند.

 

 

 

محمّدزاده قانعی و بورنگ گفتند: هفته دولت امسال فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه است. امید و نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در سایه تدبیر ریاست محترم جمهوری اسلامی و اهتمام دولتمردان خستگی ناپذیر و حماسه ساز بی ادعای دولت یازدهم با همدلی و همزبانی ملت شریف ایران اسلامی  حاصل شده است.

 

 

رییس شورای اسلامی شهر شیروان و شهردار شیروان یادآور شدند: اکنون که با درایت دولت تدبیر و امید با  احقاق حقوق هسته ای، رفع تحریم های ظالمانه و رونق اقتصادی و آرامش سیاسی، حقانیت عزت و توانمندی و منطق ملت شریف ایران در عرصه های بین المللی  بیش از هر زمانی دیگر به اثبات رسیده، بستر شکل گیری حماسه سیاسی دیگری با حضور حداکثری مردم در بزرگترین رویداد سیاسی کشور و برگزاری با شکوه  انتخابات آتی، فراهم شده است.

 

 

ریاست پارلمان محلی شیروان و سکاندار مدیریت شهری شیروان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و امام شهدا و بویژه شهدای دولت شهید رجایی و شهید باهنر و  تبریک آغاز هفته دولت به مردم شریف شیروان، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی، اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم، از درگاه خداوند متعال خواستار شدند.