ساعت:

9:21 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

ستاد استقبال از بهار شهرداری شیروان تشکیل شد

ستاد استقبال از بهار شهرداری شیروان تشکیل شد

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، اولین اقدام ستاد استقبال از بهار ، نظافت شهر است که ازابتدای اسفند ماه با افزایش ظرفیت و توان خدمات شهری شهرداری شیروان ، ارائه خدمات را بصورت 24 ساعته در سطح شهر در دستور کار قرار داده و علاوه بر آن ، این روند در ایام نوروز هم ادامه خواهد داشت .

معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان در جلسه ستاد استقبال از بهار با اشاره به فرا رسیدن نوروز گفت :طبق سنوات گذشته این ستاد در راستای خدمت رسانی به شهروندان و ایجاد چهره زیبا و دلنشین در سطح شهر خدمات لازم را انجام دهد.

مهندس مرتضی رضوانی افزود : هم زمان با آغاز فصل بهار شهرداری علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقدامات و پیش بینی های ویژه ای را برای تسهیل امور شهروندان انجام می دهد.

وی همچنین افزود :از دیگر اقدامات ستاد استقبال از بهار در مورد آخرین چهارشنبه است که هماهنگی های لازم با آتش نشانی ، اورژانس و سایر نیروهای نظامی و انتظامی… جهت جلوگیری از وقوع حوادث غیر مترقبه انجام شده است.

این مسئول بیان کرد : با همفکری و کمک واحد روابط عمومی دیگر اقدامات ستاد استقبال از بهار ، زیباسازی شهر و نصب المان های نوروزی ، رنگ آمیزی جداول  دیواره های سطح شهر ، رفت و روب ، شهر تکانی ، برگزاری جشن و جنگ نوروزی ، همکاری با اداره ورزش و جوانان در راستای برگزاری کشتی با چوخه ، نوسازی و بهسازی تابلوهای تبلیغاتی محیطی سطح شهر ، نصب بنر تبریک سال نو با محوریت شعار سال توسط رهبری ، کاشت نهال و درخت و گل ، احداث سیستم روشنایی و نور پردازی ، تکمیل سرویس های بهداشتی ، نماز خانه و تابلوی راهنمای پارک ها و مسافرین ، زیباسازی آرامستان ، حذف درختان خشک و خطر ساز ، جمع آوری وسایل فرسوده ، هرس درختان ، خط کشی خیابان ها و احداث بازارچه های محلی و … در دستور کار ستاد قرار گرفته است.