ساعت:

5:57 ب.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

شارعی :خوروی سنگین تازه نفس به ناوگان آتش نشانی پیوست

این خودروی سنگین که در انجام ماموریت های دشورار یاری گر امداد گران است به تازگی به ناوگان آتش نشانی شهرداری شیروان پیوست.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهر داری شیروان :صبح روز گذشته پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی شهرداری شیروان میزبان یکی از پیشرفته ترین خودروهای یاری گر امداد گران ایثار گر بودنند.

 

رمضان شارعی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شیروان در مراسم تحویل خودروی اتش نشان گفت :این خودروی سنگین به همت ارکان مدیریت شهری جهت انجام ماموریت های دشوار به شکل احسن به این سازمان تحویل شد . وی ادامه داد با توجه به پیوستن این خودروی مجهز امیدواریم در مدت زمان کمتری در محل حادثه حاضر و انجام ماموریت نماییم تا خسارات احتمالی را به حداقل رسانیم شارعی افزود این خودرو جهت انجام ماموریت های اطفاء حریق و امداد نجاد مورد استفاده قرارمی گیرد . وی در تشرح تجهیزات این خودروی پیشرفته گفت این خودرو علاوه برتجهیزات اطفاء حریق به تجهیزات امداد و نجات مجهز می باشد وی ادامه داداین خودروی شش تنی ظرفیت ذخیره سازی 6هزار لیتر آب و پرتاب 35متری آن را دارد شارعی افزود در سال آینده با توجه به افزایش طبقات در ساخت و ساز ها قصد خریدار یک دستگاه بلابر هیدرو لیک 35 متری امداد و نجات را داریم که امکان امداد رسانی به ساختمان های مرتفع به راحتی فراهم می شود.