ساعت:

8:49 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

شاهرخ شاهرخی: ساماندهی مرکز شهر، هدف احداث مجتمع تجاری و پارکینگ

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: تأمین فضای پارکینگ خودرو در شهر، خارج از بحث ترافیک، یکی از نیازهای ضروری است. امروزه با ورود حجم بالایی از خودروها، سرانه خودرو از یک دستگاه به ازای هر واحد مسکونی به دو یا سه خودرو در حال افزایش است و این امر باعث ازدحام خودروها در حاشیه خیابان ‌ها و کوچه‌ها می شود.

 

 

 

 

شاهرخ شاهرخی”عضو شورای اسلامی شهر شیروان و رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیروان” ظهر بیست و ششم آذر 93 به اتفاق جعفر بورنگ”شهردار شیروان” از پروژه مجتمع تجاری و پارکینگ طبقانی میدان انقلاب بازدید دیگری داشت و در این باره، گفت: یکی از اهداف ساخت این پروژه بزرگ شهری که امسال عملیات اجرا و احداث آن آغاز شد، تأمین پارکینگ در مرکز شهر بوده و امیدواریم با ساخت این پروژه مشکل پارکینگ در مرکز شهر حل شود .

 

 

 

عضو شورای اسلامی شهر شیروان ادامه داد: ساخت پروژه مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی در میدان انقلاب شیروان در بخش مجتمع تجاری با هدف ساماندهی مرکز شهر وخروج از وضعیت موجود بوده، تا سرحد امکان، مغازه های تجاری نیز از این وضعیت درآمده و در قالب مجتمع تجاری فعالیت نمایند.

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” هم در پایان این بازدید، یادآور شد: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر شیروان و با توجه به پتانسیل های موجود شهرداری شیروان، افق روشنی برای این شهر پیش بینی شده و نوید یک شهر ایده ال را به شهروندان در آینده نزدیک می دهیم.