ساعت:

7:29 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان؛ نشر حماسه حسینی(ع) با جهادی فرهنگی در استقبال از محرم 1436 هجری قمری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان به نقل از جعفر بورنگ”شهردار شیروان”: واحد فرهنگی شهرداری شیروان با اقدامی منحصر به فرد در تاریخ شیروان و با توکل بر باریتعالی، تأسی جستن از اهل بیت(ع)، بهره مندی از ارشادات امام جمعه شیروان، نشر حماسه حسینی(ع) را در جهادی فرهنگی رقم زد.

 

 

 

جعفر بورنگ” شهردار شیروان و عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان” گفت: امروز بر خود می بالم که در شهر نماز و فرهنگ، شهر مردمی ولایی و دین مدار و تحت راهنمایی های مدبرانه نماینده ولی مطلقه فقیه”امام جمعه شهرستان شیروان؛ جناب حاج آقای کوثری” آیینی برای اولین بار اجرا شد که بی شک ثمره تلاش های جهادی مدیران و پرسنل خدوم شهرداری شیروان و مشارکت همه مسئولین و مردم بود.

 

سکاندار مدیریت شهری شیروان از مساعی واحد فرهنگی شهرداری شیروان، روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان، پایگاه مقاومت بسیج اداری حبیب بن مظاهر شهرداری، امور اداری و کارگزینی، معاونت خدمات شهری، واحد تأسیسات، واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی، واحد بازرسی/اجراییات، امور اجرایی شهرداری، واحد عمران و همه پرسنل اجرایی و ستادی شهرداری شیروان قدردانی نمود و افزود: لذت عشق به حسین(ع) و صاحبان دشت کربلا(ع و س)، امروز در کام نیروهای کارآمد شهرداری، مسئولین و مردم نشست.

 

 

بورنگ یادآور شد: شعار محرم امسال جهاد فرهنگی در نشر حماسه حسینی(ع) است و پرسنل شهرداری شیروان در اجرای آیین سیاه پوش نمودن دارالمصلین شیروان که در روز آخر سال 1435 هجری قمری و یک روز مانده به محرم، به این شعار، جامه عمل پوشاندند.

 

 

شهردار شیروان در پایان از زکریا شیرمحمّدزاده کارگردان گروه هنری مروارید در ارائه پیشنهاد طرح آیین سیاه پوش نمودن دارالمصلین شیروان قدردانی نمود و اجرای این طرح را توسط شهرداری شیروان، حاصل سعی و تلاش شبانه روزی نیروهای اجرایی و ستادی خود دانست.