ساعت:

3:56 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان ، دختران ایران اسلامی با تاسی از الگوهای جامع و حقیقی حضرت معصومه (س) باید زندگی خود را سامان بخشد

شهردار شیروان ، دختران ایران اسلامی با تاسی از الگوهای جامع و حقیقی حضرت معصومه  (س) باید زندگی خود را سامان بخشد

به گزارش واحد رسانه روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان : دکتر شاهرخی در آیین جشن به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در محل بوستان بانوان این شهر ، میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه (س) و روز دختر را به تمامی شیعیان تبریک و تهنیت عرض کرد و گفت :امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت (ع) و بهره مندی از شفاعت این گوهر زیبای هدایت و سعادت را به همه مسلمانان عنایت فرماید.

شهردار شیروان ادامه داد: این روز که بنام معطر حضرتش مزین گشته است ، تاکیدی بر نگاه آرمانی اسلام به دختران و انتظاری راستین از دختران ایران اسلامی است ، که با تاسی از الگوهای جامع و حقیقی زندگی خود را سامان بخشند.

شهردار شیروان یادآور شد : بدون شک جامعه ایران اسلامی همیشه به وجود دختران عفیفه و با وقار که در تمامی عرصه های علمی فرهنگی و اجتماعی نقش آفرین بوده اند ، به خود می بالد.

نجفعلی روشن عضو شورای اسلامی شهر شیروان با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و دهه کرامت افزود بدون شک دختران امروز مادران فردای ایران اسلامی با تاسی از وجود دختر بزرگواری که مشهور به صفات عفت  شجاعت تقوا و علم است آینده حضور در زمینه فردایی بهتر بیمه خواهند کرد.

این استاد دانشگاه اضافه کرد که اگر آسایش و آرامش و تحول و تکامل در نقش مرد هست به برکت وجود زنان است.

حجت الاسلام حسین تکمیلی امام جمعه شیروان خاطر نشان کرد : در طول تاریخ اسلام بانوان فداکار شجاع و دلسوزی وجود داشتند که حضرت معصومه (س) یکی از چهره های درخشان و بی همتا بین آنان است. وی ادامه داد حضرت معصومه (س) از زمره زنان مومن و فداکاری است که در راه امامت و ولایت رنج های طاقت فرسایی کشیده سختی ها و مشکلات سفر را در کنار برادر تحمل کرد.