ساعت:

12:18 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان: افتتاح بوستان نشاط، دستاورد دیگری برای دارالمصلین شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: چهارمین روز از دهه مباک فجر انقلاب اسلامی ایران در دارالمصلین شیروان، با افتتاح بوستان نشاط، دیگر دستاورد شهرداری شیروان طی سال جاری در پیش روی قرار گرفت و این بوستان برای مردم شهر نماز و نیایش به عنوان یک از نیازهای محله ای به بهره برداری رسید.

 

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” که همت خویش را برای اجرای طرح های عمرانی عام المنفعه عزم نموده، گفت: بوستان نشاط با مساحتی بالغ بر یک هکتار دارد و برای ساخت این بوستان بیش از 7/000/000/000 ریال هزینه شده است، که از کلیه دست اندرکاران امر در واحدهای زیربط شهرداری متشکرم. چرا که هر اقدام عمرانی در شهر برای مردم است و اینگونه مکان ها، به نوعی نیاز محله ای محسوب می شود.

 

 

وي افزود: دهه فجر ايام الله است و قرآن کريم نيز بر يادآوري ايام الله تاکيد دارد و فلسفه برگزاري بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي براساس دستور قرآني است و امسال نیز براي کوري چشم دشمنان اسلام، برنامه هاي بزرگداشت ايام الله دهه فجر و به ويژه راهپيمايي 22بهمن با شکوه تر از گذشته برگزار خواهد شد و همه مسوولان بايد تلاش کنند تا مردم به انقلاب و اهداف آن اميدوار شده و تمام تلاش هاي خود را در راستاي رفع مسائل و مشکلات مردمي به کار گيرند.

 

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” افزود: همزمان با چهارمین روز از دهه فجر”15 بهمن 1393″ و با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان، مسئولين ادارات، رييس و اعضاي شوراي اسلامي شهر و جمعی از مردم، بوستان نشاط واقع در حاشیه میدان کوهنورد افتتاح شد.