ساعت:

7:58 ق.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان : ایثارگران نماد شجاعت وفداکاری در جامعه اسلامی هستند.

شهردار شیروان : ایثارگران نماد شجاعت وفداکاری در جامعه اسلامی هستند.

   

   

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان :

شاهرخی در آیین تجلیل از ایثارگران شهرداری شیروان افزود: ایثارگران نماد شجاعت و فداکاری در جامعه هستند و وجود چنین سرمایه های ارزشمندی در بین کارکنان شهرداری و خدمات رسانی به این عزیزان از افتخارات مدیریت شهری است.وی در ادامه بر تکریم و بزرگداشت مقام جانبازان و ایثارگران به عنوان مصداق عینی مدیریت و جهاد فداکارانه تاکید کرد.

سرهنگ حسین اکبری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شیروان با قدردانی از خدمات شهردار و پرسنل مرتبط در راستای پیشرفت رشد و توسعه شهرستان افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ، صادقانه از ولایت فقیه پیروی کردند و در راه دین خدا جنگیدند و امروز ما باید همین پیام را از دوران دفاع مقدس و رزمندگان آن بگیریم و در هر کارمان با صداقت وارد و خارج شویم.

اکبری گفت : در دوران دفاع مقدس تمام اقشار جان فشانی کردند و امروز برای رفع کاستی ها و تحریم ها همه باید انقلابی به صحنه بیایند و رهبر و مسئولانشان را تنها نگذارند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شیروان با اشاره به حضور پر شور جوانان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد : ایران اسلامی هرگز پایه گذار هیچ جنگی نبوده و نیست اما امروزه در زمینه دفاعی به اندازه ای قدرتمند شده است که هر لحظه اراده کند می تواند نقطه ای هدف مد نظر را بزند.