ساعت:

2:42 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان با اعلام ضرورت افزایش گرمخانه : در صورت مشارکت نهادهای مردمی ، ظرفیت گرمخانه افزایش می یابد

مهندس احمدی پس از بازدید از گرمخانه شهرداری شیروان جهت هر چه بهتر پذیرایی کردن از افراد بد سرپرست و کارتن خواب دستورات لازم را ابلاغ کرد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، مهندس عین الله احمدی ، ضمن بازدید از گرمخانه شهرداری و ابلاغ دستورات لازم جهت پذیرایی بهتر از افراد کارتن خواب و یا بد سرپرست با اشاره به سردی هوا بویژه در شب ، بر لزوم افزایش هر چه سریع تر ظرفیت آن تاکید کرد.

وی همچنین با مورد توجه قرار دادن میزان پذیرش افراد از سوی این مکان خاطر نشان کرد : در حال حاضر گرمخانه ، ظرفیت پذیرش ۱۵ نفر را دارد ، آن هم برای ۴۸ ساعت اما در صورت همکاری و مشارکت سمن ها ( سازمان های مردم نهاد ) و یا دیگر دستگاه ها همچون بهزیستی ‌، شهرداری این آمادگی را دارد ، که ظرفیت پذیرش افراد و مدت نگهداری از آنها را افزایش دهد.

شایان گفتن است ، گرمخانه شهرداری ( پایگاه طلوع ) طی ۴۸ ساعت نگهداری از فراد واجد شرایط ، برای ترک اعتیاد افراد معتاد یا پیدا کردن مکان برای سالمندان و بد سرپرستان اقدامات لازم را انجام می دهد.

بنابراین شهروندان در صورت مشاهده اینگونه افراد می توانند با سامانه تلفنی ۱۳۷ جهت انتقال فرد از سوی شهرداری به گرمخانه تماس حاصل فرمایند