ساعت:

6:37 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان: حمل و نقل، پایه‌های پُلی که حرکت به سمت توسعه پایدار را فراهم می نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: روز ۲۶ آذر ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی، به عنوان روز حمل و نقل نام گذاری شد و در جهان امروز، بخش حمل و نقل از جمله بخش‌های زیربنایی اقتصاد هر جامعه است که علاوه بر تحت تأثیر قراردادن فرآیند توسعه اقتصادی، خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می‌شود.

 

 

 

 جعفر بورنگ”شهردار شیروان و رییس شورای سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه” با گرامی داشت روز حمل و نقل بیان نمود: حمل و نقل، با ایفای نقش رابط میان بازار مصرف، به مثابه پایه‌های پلی است که بخش‌های مختلف جوامع با عبور از روی آن، به سمت توسعه پایدار حرکت می‌کنند.

 

 

رییس شورای سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه ادامه داد: ۲۶ آذرماه سال ؛۱۳۶۲ یادآور ایامی است که در آن حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، فرمانی در زمینه اعزام کامیون‌ها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی و مایحتاج مردم صادر فرمودند و در پی این فرمان، کامیونداران سراسر کشور، آمادگی خود را برای تخلیه بنادر و حمل و نقل مواد ضروری مورد نیاز مردم اعلام کردند.

 

 

بورنگ یادآور شد: چهارده/14 سال پس از صدور  فرمان امام راحل(ره)، در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و برای آگاه‌سازی هرچه بیشتر جامعه با نقش و جایگاه بخش حمل و نقل، روز ۲۶ آذر ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی، به عنوان روز حمل و نقل شناخته شد.

 

شهردار شیروان؛ روز حمل و نقل را روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست‌اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش دانست و ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان بخش حمل و نقل، از زحمات پرسنل سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه نیز تشکر نمود.