ساعت:

12:06 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان: خبرنگاران باید از قلم خود برای ایجاد جو تفاهم ، وحدت و انسجام در جامعه بهره بگیرند.

شهردار شیروان: خبرنگاران باید از قلم خود برای ایجاد جو تفاهم ، وحدت و انسجام در جامعه بهره بگیرند.

 


 به گزارش واحد خبر روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان

شاهرخ شاهرخی پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران شیروانی گفت وظیفه خبرنگاران آگاهی دادن به مردم و هدایت جامعه است . که برای این رسالت هیچ نقطه پایانی نیست. وی از فعالان عرصه رسانه خواست تا از قلم خود برای ایجاد جو تفاهم ، وحدت و انسجام در جامعه بهره بگیرند.

شهردار شیروان افزود : خبرنگاران امروز باید بیشتر از همه احساس مسئولیت کرده و رسالت سنگینی را که بر دوش دارند به درستی ایفا کنند . وی  به اصحاب رسانه توصیه کرد تا تصویر مثبتی از این شهرستان ارائه داده  و در راستای رشد و توسعه این منطقه و طرح و پیگیری مطالبات مردم و اطلاع رسانی دقیق و کارشناسانه از خدمات و عملکرد شهرداری گام بردارند.

شاهرخی ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های انجام شده و در دست اقدام شهرداری تصریح کرد : رسالت ، انتشار ، حقیقت و حقانیت بر دوش خبرنگاران است که با صداقت باید آن را انعکاس دهند . شهردار شیروان از خدمات صادقانه خبرنگاران این شهرستان قدر دانی کرد .

در این نشست معاونین شهردار شیروان خدمات انجام شده خود را به اطلاع خبرنگاران رساندند. 

حسن اسکندریان عضو شورای اسلامی شهر شیروان اظهار کرد از رسانه ها و مطبوعات انتظار بیشتر می رود تا اخبار و تصاویر شیروان به ویژه عملکرد شورای اسلامی و شهرداری را به طور مناسبی پوشش دهند و زیبایی ها و قابلیت ها و توانمندی های این منطقه را به تصویر بکشند . وی تصریح کرد: رسانه ها و مطبوعات نش اساسی در فرهنگ سازی در جامعه دارند و قلم خبر نگاران باید سازنده باشد.

نجف علی روشن عضو دیگر شورای اسلامی شهر شیروان بیان کرد: مطبوعات و رسانه ها باید برای دمیدن روحیه امید  در جامعه و ایجان فضای آکنده از نشاط تلاش کنند . وی خبرنگاران را از اقشار  خدوم جامعه دانست که بدون چشم داشت و صرفا براساس ادای تکلیف و عشق به فعالیت خبری و رسانه ای فعالیت می کنند.

وی:انتشار حقیقت و ارائه اطلاعات درست در جامعه  را موجب رشد و شکوفایی آن جامعه دانست و افزود: احترام به حیثیت افراد و جامعه یک اصل ضروری است . در این نشست یاد و خاطره شهیدان صارمی و امانی گرامی داشته شد و بر ادامه ی راه این شهیدان بزرگوار تاکید گردید.

سپس خبرنگاران نقطه نظرات و سوالات خود را در رابطه با عملکرد شهرداری شیروان بیان و مسئولین شهرداری در زمینه های مختلف پاسخ دادند . 

 در این نشست مهدی عظیمی به عنوان مسئول جدید اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیروان به حاضرین معرفی گردید.