ساعت:

4:35 ب.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان خبر داد : عدالت در توزیع خدمات شهری باید برای مردم ملموس باشد.

? به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، مهندس احمدی شهردار شیروان ، در حاشیه ملاقات مردمی در مسجد علی اصغر (ع) این شهر، افزود: عدالت در توزیع خدمات شهری باید برای مردم ملموس باشد.

? وی افزود توزیع عادلانه منابع و امکانات نه یک برنامه کوتاه یا حتی بلند مدت است ، بلکه باید به عنوان یک اصل از اصول اساسی مدیریت شهری در شیروان ، باید نهادینه گردد.

? شهردار شیروان عدالت اجتماعی در مناطق کم برخوردار و محروم را ، از جنس خدمت شهرداری و شورای اسلامی دانست و افزود: چرا که مردم این مناطق ، استحقاق بهترین خدمات را دارند

? مدیریت شهری اظهار داشت : شاهد بودیم که با هر کوچه و پس کوچه محله ای که آسفالت شده ،لبخند رضایت مندی بر لب های مردم ساکن در این محلات جاری شده است.

? شهردار شیروان با بیان این که انجام فعالیت های عمرانی و افتتاح پروژه ها در مناطق کم برخوردار و محروم شهر باعث ایجاد امید در بین شهروندان می شود ،افزود : اگر می بینید از صبح تا پاسی از شب ، مدیران شهری در حال خدمت رسانی هستند ، چیزی جز دیدن لبخند رضایتمندی شهروندان نیست ،البته معتقد هستیم بیش از آنچه که اتفاق می افتد ، باید رخ دهد تا نام محرومیت از این مناطق فاصله بگیرد، آبادانی بدرخشد و دیگر غمی در چهره مردم نباشد.

? ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱