ساعت:

7:56 ق.ظ

تاریخ:

8 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه : یکی از مهمترین سرمایه های اجتماعی، اعتماد مردمی است

? به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، صبح امروز مهندس احمدی شهردار شیروان به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیروان در محل دفتر جناب سرهنگ باقری فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه حاضر شده و انتصاب ایشان را تبریک گفتند

? در این نشست مهندس احمدی ضمن تبریک روز پاسدار و همچنین تبریک انتصاب ایشان عنوان کرد : در بحث جهاد و مبارزه باید موانع جلوی راهمان را برداریم، تمام مشکلات مردم در گذشته در مساجد مطرح می شده و حل می شد و ماهم در بحث شهردار محلات را با اولویت محلات ، پایگاه های بسیج و ائمه جماعت مطرح کردیم تا نیازسنجی های منطقه را شناسایی کنند و همچنین درخواست کردیم تا نخبگان محلات را در تمامی زمینه ها شناسایی کنند تا کمک حال شهرداری باشند.

? مدیریت شهری شیروان ادامه داد : در بحث لکه گیری آسفالت چیزی حدود ۷۰۰ مورد به ما اعلام شد که ۲۰۷ مورد آن را شهرداران محلات اعلام کردند، و این یعنی نقش مهمی این عزیزان دارند.

? شهردار شیروان در بخش دیگری از این نشست گفت : اعتقاد دارم یکی از مهمترین سرمایه های اجتماعی ، اعتماد مردمی است و کلیه مسئولین بایستی توجه بیشتری به این مورد داشته باشند، که ما در مجموعه شورای شهر و شهرداری ملاقات های مردمی را در پارک های سطح شهر ، مساجد و مصلی برگزار کردیم که تاکنون بیست و یک ملاقات را داشتیم که به چهار هزار درخواست جواب داده ایم که از این تعداد تنها ۲۷ مورد برای چندمین بار مراجعه کردند و این نشان دهنده این است که تمامی مجموعه شهرداری و شورای شهر ، جلب اعتماد مردمی را سر لوحه کاری خود قرار داده اند.

? در ادامه این جلسه دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز به ایراد سخنانی پرداختند

? ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰