ساعت:

9:37 ق.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان رزمندگان و ایثارگران نماد مقاومت شجاعت و فداکاری هستند

 شهردار شیروان رزمندگان و ایثارگران نماد مقاومت شجاعت و فداکاری هستند

به گزارش واحد رسانه روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، صبح امروز در آیین تجلیل از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرداری شیروان که با حضور شهردار و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری شیروان در محل اتاق شهردار ،با هدف تقویت روحیه و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

شاهرخ شاهرخی شهردار شیروان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود : رزمندگان و ایثارگران نماد مقاومت و شجاعت و فداکاری هستند و آرامش و امنیت امروز مرهون ایثار و از خود گذشتگی های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است .

مدیریت شهری شیروان بیان کرد : دوران دفاع مقدس یادآور روزهای فراموش نشدنی از حماسه و ایثارگری‌های کسانی است که انتقال تجربیات و خاطرات آنان به نسل جوان در مسیر توسعه و بالندگی کشور تاثیرگذار است.

اسحاق ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری شیروان نیز به حضور فعال ایثارگران و رزمندگان در شهرداری شیروان اشاره و بیان کرد : همانطور که در زندگی و ایثارگران در دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند، امروز آنها در بخش‌های مختلف این نهاد مردمی هم با تلاش مضاعف در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه فرهنگ عاشورایی و مقاومت باید همانند آن دوران در بین ما باشد افزود: امروز وظیفه ما حفظ و نشر آن معیارها و به کارگیری آن ها در تربیت نسل های انقلابی و اسلام است.